Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Så länge du kan ha en bergvämepump eller luft-vattenvärmepump.... Vår luft-luft orkar inte mycket i dessa temperaturer. Jag sitter här...
2
Svar
29
· Visningar
1 174
Senast: Flixon
·
Hemmet Är det någon här som byggt nytt hus från grunden på obebygd tomt? Tanken har börjat gnaga lite i bakhuvudet men jag har svårt att greppa...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 240
Senast: Amha
·
Mat Vet inte om det behövs en sådan här tråd, men gjorde den i alla fall "allmän" istället för att fråga min specifika fråga: Vad gör ni med...
Svar
14
· Visningar
1 570
Senast: Tilly_85
·
Kropp & Själ Vilka fullt mänskliga superkrafter vill du ha och vilka kan du tänka dig att bjuda den övriga mänskligheten på? Själv skulle jag vilja...
Svar
19
· Visningar
1 195
Senast: Amha
·
  • Låst
Tjatter Nästa tråd Kan inte fixa numret så det ser bra ut
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
74 448
Senast: Hoarfrost
·
Skola & Jobb Jag har fått veta att jag mest troligt blir av med jobbet. Företaget ska dra ner på fast personal och ersätta med timmisar i hopp om att...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
7 556
Senast: Sporthorse
·
Kropp & Själ Vad har ni för erfarenheter av den delen av utredningen vid utredning i vuxen ålder där förälder eller liknande inte alls upplevt...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
7 632
Samhälle Lite spinoff på tråden om vad vi skulle göra om pandemin tog slut idag. Vad har du gjort som du inte skulle gå tillbaka till att göra...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
14 258
Senast: golit
·
Samhälle Costco ska öppna i Täby nästa år och jag är otroligt nyfiken på vad den butiken kommer ha att erbjuda. Konceptet med medlemsbutiker...
Svar
0
· Visningar
430
Senast: MissFideli
·
Juridik & Ekonomi Jag va i den lokala matbutiken här och handlade, de håller på och bygger om. Vilket i sig inte är något konstigt. Det jag dock reagerade...
Svar
8
· Visningar
912
Juridik & Ekonomi Om man är felbehandlad i vården med stora negativa konsekvenser. Vart anmäler man sånt? Patientnämnden? lex maria? ivo? något annat...
Svar
13
· Visningar
933
Senast: monster1
·
Kläder & Bli fin Ytterligare en skotråd från mig, men måste väl vara fler än jag som funderar över skor! Nu när vår och sommar kommer om inte annat. Jag...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
5 609
Senast: Lyan
·
Kropp & Själ Om det hjälper gjorde jag en snabb vetenskaplig sökning och det finns noll och inga evidens vad jag hittade på att AIP fungerar. :D...
2
Svar
35
· Visningar
3 626
Senast: hoppsann
·
Tjatter Har ni någon speciell egenhet? Min sambo börjar ofelbart att nysa åtskilliga gånger på raken om han kommer ut i stark sol, speciellt nu...
5 6 7
Svar
132
· Visningar
7 811
Senast: lingonben
·
Hemmet Har pratat mycket bilmärken nu med min 18-åriga dotter med nytaget körkort. Hon har redan noterat att vissa bilmärken verkar köras av en...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
5 593
Senast: Fazeem
·
Kropp & Själ Opererade i feb -20 bort en cancertumör i gallgången. Jag känner mig lite ensam i min diagnos som främst drabbar äldre män. Idag mår jag...
2
Svar
25
· Visningar
3 055
Senast: Cilla
·
Samhälle Nu blir det varmare för varje dag och fler tar fram cykeln. Hur är er stad som cykelstad? Har den bra cykelbanor och tydligt skyltat...
2
Svar
20
· Visningar
1 067
Senast: Araminta
·
Fritid Jag älskar att spela spel. Jag har flera bra spel när man är många, men vill ha tips på såna när man bara är två. 🙂 Jag gillar alla...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 057
Senast: Cattis_E
·
Hemmet Skulle vi kunna prata om det där avloppet ett tag? Jag är en fena på enskilda avlopp, vi har tillsammans 5 st i familjen. Det har blivit...
2 3
Svar
43
· Visningar
2 891
Senast: Marty
·
Kläder & Bli fin Hur gör ni med det egna håret? En tanke är att låta min frisör sköta om mitt riktiga hår varannan månad när jag ändå ska dit och sätta...
Svar
15
· Visningar
2 046
Senast: Piek
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp