Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Skola & Jobb Hittade ett intressant extrajobb idag på arbetsförmedlingens hemsida då jag bara jobbar 83% i nuläget. Fyllde i alla som behövdes och...
Svar
10
· Visningar
1 180
Senast: Fibusen
·
Fordon Är det dumt att använda min nya bil för att sladda ridbanan? Tänker att det kan komma in grus/sand i maskineriet. Bilen är en tre år...
Svar
5
· Visningar
850
Senast: Bison
·
Juridik & Ekonomi Saknar en tråd för årets deklaration. Från tredje till den nionde börjar deklarationen trilla in för folk med digital brevlåda.
11 12 13
Svar
247
· Visningar
16 034
Senast: Magnum
·
Juridik & Ekonomi Vi har i 2 omgångar haft förmånsbil via mannens jobb. För oss passar upplägget jättebra ☺️ men nu när vi ska ha för 3e gången vill vi ta...
Svar
15
· Visningar
942
Mat Jag har kommit över lite fryst pytonorm :D Nu ska den tillagas. Är det någon som har testat och kan rekommendera något inte alltför...
8 9 10
Svar
185
· Visningar
13 437
Senast: Zinfernia
·
Hemmet Jag är fräck och lägger ut ett upprop om hjälp. Jag har råkat köpa ett skåp hos en auktionsbyrå i Växjö :angel: och hämtar det på...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 141
Senast: Snurrfian
·
IT & mobiler Jag skulle behöva hitta ett mejl ifrån början av februari, som jag har "slängt i papperskorgen" i outlook. När jag jag trycker på...
Svar
12
· Visningar
1 089
Kropp & Själ Har fått Propavan utskrivet för att jag sover oroligt och vaknar ofta. Har oftast inga problem att somna men sover endast bra de första...
2 3
Svar
42
· Visningar
13 695
Senast: Texaz
·
Kropp & Själ Kopierar in förra trådstarten: En tråd för oss med STOR övervikt som vill pusha och peppas! Gå ner tillsammans. Med stor övervikt pratar...
83 84 85
Svar
1 683
· Visningar
136 279
Senast: Fruentimber
·
Fritid (Triggervarning orm) Vad är detta för litet slinger?
3 4 5
Svar
99
· Visningar
5 611
Senast: Septicemia
·
Mat Vi har lite smått börjat fundera på att beställa hem matkassar för att få lite mer variation i maten... Vad har nu bukefalister för tips...
2 3
Svar
57
· Visningar
3 805
Senast: 95johsv
·
Svar
449
· Visningar
24 836
Fritid Någon som har erfarenhet av magväska eller annan bra väska som är helt vattentät som man kan ha tex telefon och liknande när man badar?
Svar
6
· Visningar
474
Senast: Lilla
·
Hemmet Förra sommaren var första gången i nya huset och jag fick ingen ordning på flugorna. Hade en blå plastgrej med pulver + vatten som var...
Svar
11
· Visningar
690
Senast: Nahar
·
Skola & Jobb Någon som gör det här? Såg att det fanns en ledig tjänst nu och överväger att söka den, måste hitta något annat än nuvarande. Vad har...
Svar
3
· Visningar
797
Senast: Zpunk
·
F
  • Låst
Trädgård & Växter :sneaky::sneaky::sneaky: Ja jävlar hörrni, nu är vi igång! Odlingsåret 2021 officiellt invigt! Chili 'Padron' Chili 'Anaheim' från...
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
80 679
Senast: lizan
·
Hemmet Vi har precis fått nya sk fyrfackskärl fört sophämtningen. Dvs ALLT hamnar i soptunnorna; två olika tunnor för olika innehåll...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
3 525
Senast: Nahar
·
Hemmet Känns så hopplöst med sopsortering i en lägenhet med litet kök och liten klädkammare och även litet badrum. Vardagsrummet är vårt...
2
Svar
36
· Visningar
2 584
Senast: susanne
·
Skola & Jobb Hej hjälp mig! Har ett matteproblem jag ej kan lösa. Tänk er en bild med nio strutsar typ uppdelade såhär: * * * * *...
Svar
17
· Visningar
1 059
Senast: Elo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Triangelmärkt häst i verksamhet
  • Kimblehook
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp