Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Extremt fula och dålig kvalité istället då. Ne Jysk betackar jag mig från haha.Måla ett billigt furuskåp från Jysk i stället.
Det blir jättebra och inget är förstört.
Jaa kanske. Men tycker det är svårt veta rimligt pris. Googlade och då verkar de gå för några hundringar bara. Har ett matchande skrivbord från Äpplet (om det är ”märket”?) också.Testa Marketplace på Facebook också.
Skicka bilder till någon auktionsfirma, så kanske dom kan ge dig en hint om värdet.Jaa kanske. Men tycker det är svårt veta rimligt pris. Googlade och då verkar de gå för några hundringar bara. Har ett matchande skrivbord från Äpplet (om det är ”märket”?) också.
Smart, ska testaSkicka bilder till någon auktionsfirma, så kanske dom kan ge dig en hint om värdet.
Jaa kanske. Men tycker det är svårt veta rimligt pris. Googlade och då verkar de gå för några hundringar bara. Har ett matchande skrivbord från Äpplet (om det är ”märket”?) också.
Vibhar samma modell på skåp från mammas morfars matsalsmöblemang. Har matchande bord och stolar också. Det fanns en soffa och en sekretär tidigare. Men skåpet kallas iaf för buffé i vår familj. Finservisen och silverbesticken förvarades i den. Numera bor det spel där
Om mitt sto verkar närma sig fölning och jag passerar där på väg ner mot Skåne exakt rätt dag så hjälper jag dig gärna (vore dessutom askul att ses).
Joo när vi väl hittar ett hus så tänkte jag att det ska få stå på kontoret, är min pappas gamla så det vill jag ju sparaLjuvligt, kan du inte klämma in skrivbordet någonstans? Jag kan tyvärr inte sitta vid pappas gamla skrivbord för jag får inte till någon ergonomi men jag har kvar det ändå som extrabord i kontoret
Priserna jag sett och vad de tidigare jag bjudit på har varit upp till 4000 kr (det senaste halvåret). Jag fick ge 1200 kr (plus provision och slagavgift) för det här men då är det ju inte i gott skick. Värderingarna brukar ligga mellan 2500 och 4000 kr beroende på sniderier etc men de har oftast gått högre.
Joo när vi väl hittar ett hus så tänkte jag att det ska få stå på kontoret, är min pappas gamla så det vill jag ju spara
men ska kika lite på hur jag ska göra med byrån/skåpet/stora pjäsen. Tack för tipsen
Det lyfte verkligen med ljusgrå färg.Extremt fula och dålig kvalité istället då. Ne Jysk betackar jag mig från haha.
Hoppas du får hjälp Jag hade gärna hjälpt dig om jag hade varit på kontoret i Växjö och jobbat (iom Coronan så är det ju nästan bara hemarbete...)
Mamma köpte en nästan likadan för ett gäng år sedan, hon hade mormor och morfars gamla Äpplebuffé (med spegel & hylla) sedan tidigare men ville ha med vitrindelen så jag hade tur och fick ta över buffén. Vi har även två bäddsoffor i Äppleserien, den ena är riktigt stor och fin - kom över den för en femhundring
Har ett jätteskåp i Äppleserien som jag har haft som linneskåp, men har inte plats för det nu, så det står i farstun i uthuset... @athena_arabians kanske är spekulant?
En liten försynt fråga om mått på det?Har ett jätteskåp i Äppleserien som jag har haft som linneskåp, men har inte plats för det nu, så det står i farstun i uthuset... @athena_arabians kanske är spekulant?
Jag har inte koll på benämningen; det är ett stort skåp med hyllor "i mitten/nederst" som är kring 150 cm högt och så två små skåp "ovanpå fast på sidorna", har inte tid att fota just nu.Mitt hjärta är det, hjärnan som har koll på utrymmet i mitt hus är det inte
Gissar att det är en herrgarderob du har? Tjusiga men svårplacerade pga storleken och vikten.
Snabb googling gav mig en bild!