Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Se då till att jämka istället så att du får skattepengarna löpande under inkomståret.Förjävligt man ska behöva vänta vid ändringar. La till för körning till och från jobb. Får vänta tydligen, behövde jag inte göra sist jag gjorde det.
Från helt novis. Skulle inte vara oroliga för problem om jag kunde visa på att jag betalat samma belopp till kompisen som jag får tillbaka. Alltså inte kontanter till kompis och swish tillbaka som exempel.En fråga som inte har direkt med deklaration att göra, men kanske klokt folk i denna tråd har koll på det:
Har egen firma. En kompis lånar ofta när det kniper för henne nån tusenlapp av mig och swishar sen tillbaka (dessa överföringar görs förstås på mitt privata konto).
Kan detta leda till problem för mig vid ev. revision, att skatteverket kan tro att det är oredovisade inkomster i företaget?
Tror det är i novemberNån som vet när en senast behöver gå ur kyrkan för att det ska märkas på nästkommande deklaration?
Tror det är i november
Du behöver ha gått ur kyrkan senast den 31 oktober 2019 för att inte betala kyrkoavgift för år 2020. Och år 2020 är det som vi deklarerar för nu.Nån som vet när en senast behöver gå ur kyrkan för att det ska märkas på nästkommande deklaration?