Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag skickade in min igår. Lite oklart varför det funkade när den inte borde varit öppen men menNu har jag skickat in min deklaration. Det går snabbt när man inte behöver göra några ändringar...
Var jag först av bukefalisterna?
Det borde man väl få om man inte har en digital brevlåda.Får man inte längre en pappersdeklaration skickad hem till sig?
Jodå dom skickas mellan 13 mars och 15 april.Får man inte längre en pappersdeklaration skickad hem till sig?
Jag skickade in min igår. Lite oklart varför det funkade när den inte borde varit öppen men men
Men bara för dom som inte anmält digital brevlåda trodde jag? Jag har inte fått min deklaration i fysiska papper på flera år.Jodå dom skickas mellan 13 mars och 15 april.
Stämmer att det inte blir något i vanliga lådan om du har digital brevlåda. Vill en ha den på papper och har digital brevlåda så får en skriva ut länken.Men bara för dom som inte anmält digital brevlåda trodde jag? Jag har inte fått min deklaration i fysiska papper på flera år.
Är det någon annan som är anmäld till kivra som har problem med att den inte får deklarationen? Detta är andra gången jag inte fått någon. Förstår ju om de kommer bort i posten, men hur kan de komma bort i kivra Har varit anmält till kivra i fyra år tror jag. Första året fick jag som jag skulle, året efter kom den aldrig. Förra året kom den, men iår har den inte kommit igen
Vad jag förstår gällande arbetskläder är det endast skyddskläder och enbart om jobbet kräver skyddskläder (t.ex. skor med stålhätta). Jag har dessutom för mig att man enbart får för över ett visst belopp (tror det är kostnader över 5000kr). Jag har aldrig kunnat dra av för varken kläder eller arbetsverktyg, inte ens när jag frilansade (anställd frilansare) och alltså behövde tillhandahålla alla kläder samt utrustning själv för reglerna är rätt snäva.Någon som gjort avdrag för arbetskläder?
Jag hade gärna velat göra det för arbetsskor om det går. Får man hela summan tillbaka eller en del, hur stor isf?
Det står att det ska synas att det är arbetskläder man köpt, om jag köper skor på vårdväskan borde det funka...?