Jag lämnade in före 7 så jag var före.Nu har jag skickat in min deklaration. Det går snabbt när man inte behöver göra några ändringar...
Var jag först av bukefalisterna?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag lämnade in före 7 så jag var före.Nu har jag skickat in min deklaration. Det går snabbt när man inte behöver göra några ändringar...
Var jag först av bukefalisterna?
Vad jag förstår gällande arbetskläder är det endast skyddskläder och enbart om jobbet kräver skyddskläder (t.ex. skor med stålhätta). Jag har dessutom för mig att man enbart får för över ett visst belopp (tror det är kostnader över 5000kr). Jag har aldrig kunnat dra av för varken kläder eller arbetsverktyg, inte ens när jag frilansade (anställd frilansare) och alltså behövde tillhandahålla alla kläder samt utrustning själv för reglerna är rätt snäva.
https://live.aftonbladet.se/supernytt/news/oever-tre-miljoner-har-redan-deklarerat.ibClj_1vp
Verkar som det inte bara är på Buke många redan deklarerat
Har fått för mig att ändring är allt som innebär något annat än att bara godkänna.Räknas det som ändring om man fyller i blankett om uppskov på vinst vid bostadsförsäljning tro?
Det är tur att jag inte har bråttom att få några pengar, jag hade typ tre stycken aktier a' 20kr som blev "tvångsinlösta" och behövde redovisa vinsten på dom.Har fått för mig att ändring är allt som innebär något annat än att bara godkänna.