Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
I registreringen måste man lägga in första leveransdatum, sedan kort/betalning och de reserverar pengar för en leverans från kortet. Jag måste göra det innan jag får välja recept. Så hur du än gör måste du ange och de drar pengar innan du får se eller välja recept.Registrera betalkort och att de tar betalt för leveransen är ju inte samma sak. De debiterar ju inte innan du har bekräftat beställningen.
Finns en hel del recept att välja mellan varje vecka och du kan ju enkelt hoppa över en vecka om du inte får ihop till en kasse varje vecka.
Exakt mitt problem som jag nämner ovan. Kasst!Ni som testat Hellofresh - är det mycket mejeriprodukter i deras recept? Jag skulle vilja testa, men tål inte laktos och kan inte se vad deras matkassar innehåller riktigt. ”Klassiskt”, ”familjevänligt” och ”snabbt och enkelt” säger inte så mycket![]()
Alltså, hello fresh skulle jag vilja prova. Men varje gång som jag vill kolla menyer osv måste man regga sig inkl betalkort och att de tar betalt för första leveransen INNAN man ens får se om man kan äta det! Det är magstarkt tycker jag. Har en del allergier tyvärr.
Ni som testat Hellofresh - är det mycket mejeriprodukter i deras recept? Jag skulle vilja testa, men tål inte laktos och kan inte se vad deras matkassar innehåller riktigt. ”Klassiskt”, ”familjevänligt” och ”snabbt och enkelt” säger inte så mycket![]()
Exakt mitt problem som jag nämner ovan. Kasst!
Ja, fast den har varit portionsförpackad för att det behövts i något recept, så det är inte så många gram i en liten plastförpackning. Men, det känns trist när en ingrediens som honung åkt så långt.Menar du att det är honung i matkassen? För mig vore det ingen hit eftersom jag är biodlare och har egen fin honung.
Här kan du se menyerna utan att regga nånting först. Såg det precis i en kommentar på fb, har inte provar HF själv än.Alltså, hello fresh skulle jag vilja prova. Men varje gång som jag vill kolla menyer osv måste man regga sig inkl betalkort och att de tar betalt för första leveransen INNAN man ens får se om man kan äta det! Det är magstarkt tycker jag. Har en del allergier tyvärr.