Är det inte bara att skruva loss strilen och skruva dit en gardenakoppling?
Det är det kanske. Jag har aldrig gjort det innan bara. Är det nåt man ska tänka på?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är det inte bara att skruva loss strilen och skruva dit en gardenakoppling?
Näe?Det är det kanske. Jag har aldrig gjort det innan bara. Är det nåt man ska tänka på?
Åh herregud vilket fint träd! Vill haVårt rosa kurilerkörsbärsträd blommar så nu är det officiellt vår
Jag skulle ta en bild och det är synd att fotot inte kommer med ljudeffekt för herrejösses vad det surrade. Det var säkert ett 30-tal bin där
Jag som vill försöka få en attraktiv trädgård för polinatörer blev alldeles varm i kroppen av att höra dem. Nu gäller det bara att vara lika inbjudande resten av säsongen
Visa bifogad fil 68177
Det är det kanske. Jag har aldrig gjort det innan bara. Är det nåt man ska tänka på?
Gissar att det är en sådan här du behöver. https://www.hornbach.se/shop/Skruvk...MIuPXOrcGK8AIV2UiRBR3zuwNpEAQYBCABEgJuFvD_BwE
Vill du lyxa till det köper du en självupprullande slangvinda och sätter ute med lång slang in för att koppla vindan. Mycket bekvämt. Biltemas kostar runt 600 kr tror jag.https://www.biltema.se/fritid/tradgard/bevattning/slangar/slangupprullare-vatten-2000043890?gclid=EAIaIQobChMIv4fB_MGK8AIVCBd7Ch19qAYSEAQYAiABEgK7OPD_BwE
Tack! Då måste man skruva på och av den varje gång man ska använda vattenslangen?
Tycke och smak. Jag har en sådan koppling i grovtvättstugan och jag har bara fäst en slang på den för att kunna rikta strålen, men annars är det ju inget problem att använda kranen som vanligt. Bara lite... annorlunda utseende.
Hämtat mina tomater, en ser ganska ledsen ut och kändes torr så jag hällde på vatten och satte alla i vardagsrumsfönstret som är varmt som attan i solen. Så småningom ska de under växtbelysning men har inte fått ihop den ännu.
Undrar om jag drabbats av hybris och tomaterna får plats där jag tänkt ha dem. En vet jag definitivt får det, men de två andra hamnar i en blomlåda, vilket jag grubblar på vad som händer i höst. Är de ettåriga? Eller ska man ta in dom under höst/vinter/vår? Hjälp.
Det är helt underbart. Blommar nu (har ett vitt också som blommar 1 vecka senare) är tråkigt hela sommaren när allt annat är fint och får en fin röd färg på höstenÅh herregud vilket fint träd! Vill ha
Du kan inte använda den kopplingen för att ibland fylla en tunna utomhus och sen vattna från tunnan med hjälp av en dränkbar pump? Lite dyrare lösning men du slipper mecka med slang från köket hela tiden.Jag måste ha den i köket så jag får nog skruva den av och på... varje dag hela sommaren... om det inte regnar. Men det är bättre än att springa med vattenkannor iaf!
Vart handlade du ifrån?Jag blev jättejättejättenöjd med det jag beställde! Fick mycket mer för pengarna än vad jag fått på t.ex Blomsterlandet. Imorgon ska allt ner i jorden