Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag bor rätt stort så skulle absolut få plats, men är inte så sugen på att samla på sopor i lägenheten. Har en pappkasse på diskbänken där jag lägger allt i och så går jag iväg med den en gång per dag till återvinningen. Men då har jag förstås nära till närmsta återvinning, typ knappt 10 min promenad..Har aldrig förstått grejen med att samla massa sopor hemma (om man inte har långt till återvinning så klart..)
Har du balkong? Mina föräldrar har en låda på balkongen där de ”gömmer” sopsorteringen.
Tyvärr ingen balkong annars hade det varit ett bra alternativ.
@Bison Var det roligt? Jag försökte inte vara rolig.
Jag vill ha en sån där utdrag bar sak. Men min hyresvärd vägrar sätta in en å har ingen lust att lägga 500 kr själv på det.Har ni mindre ån normalt under diskbänken? Bara enkelskåp?
Vi har ett vanligt dubbelskåp under och får plats med det mesta iaf.
Brännbart och gröna påsen på väggen som kan dras ut. Tre mindre kärl längst in för plast, metall och glas. Papperspåse längst ut för kartong.
Tidningar har vi i en papperspåse i städskåpet. Övrig sortering (batterier osv) i ett litet kärl i städakåpet också, sorteras i återvinningsrummet.
Oj är det så dyrt? Det ingick i vår lägenhet..Jag vill ha en sån där utdrag bar sak. Men min hyresvärd vägrar sätta in en å har ingen lust att lägga 500 kr själv på det.
Har kollat runt ligger på 400-500 för dom billigare. Går inte att köpa utan byttor till, byttor har jag.Oj är det så dyrt? Det ingick i vår lägenhet..
Såg att Ikea har en variant, men den är inte likadan. Men kanske kolla på den? Går att köpa utdragsgrejen separat där för 199 kr. Den heter HÅLLBAR utdragbar ram.Har kollat runt ligger på 400-500 för dom billigare. Går inte att köpa utan byttor till, byttor har jag.
Får kolla om den funkar med mina byttor.Såg att Ikea har en variant, men den är inte likadan. Men kanske kolla på den? Går att köpa utdragsgrejen separat där för 199 kr. Den heter HÅLLBAR utdragbar ram.