Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Jag snarkar en hel del, beroende av nässpray och det just nässprayen tänkte jag ta tag i. Har köpt cortisonnässpray att börja med som...
Svar
9
· Visningar
3 483
Juridik & Ekonomi Det är lite rörigt i min släkt. Och jag vill samla in så mycket fakta som möjligt eftersom det känns lugnare för mig själv då. Att ha...
Svar
17
· Visningar
2 237
Senast: Cattis_E
·
Hemmet Jag har 6 st extrastolar i trä, rödfärgade med vad jag misstänker är någon sorts lasyr. Ytan är inte hård/blank som den kan bli av...
Svar
1
· Visningar
844
Senast: nejlica
·
  • Låst
Kropp & Själ Ni som genomgått en npf-utredning, hur omfattande var den, d.v.s. antal timmar? Hur många personer var inblandade i utredningen och...
15 16 17
Svar
337
· Visningar
20 486
Senast: Mineur
·
Tjatter Välkomna till en ny lek, hoppas ni är redo! :) LL: MikaTela 1. Heffaklumpen 2. Niyama 3. Blacksmithfarm 4. Madalitso 5. qitis 6. cirkus...
12 13 14
Svar
274
· Visningar
8 466
Senast: MikaTela
·
Mat Jag har tidigare ätit rätt mycket färdiglagad fryst mat som jag värmt i micron. Sedan cirka 2 månader tillbaka har jag mestadels ätit...
2 3
Svar
50
· Visningar
5 921
Senast: MiaMia
·
Mat Jag har dålig koll på utbudet av restauranger i Malmö, trots att jag bott här nu ett tag. Jag är ute efter både lyxigare och...
Svar
10
· Visningar
706
Kropp & Själ Min Oral B börjar bli trött och vill laddas efter varje tandborstning. Så det är dags för en ny. Men vilken? 200kr? 3000kr? Hjälp!!
Svar
13
· Visningar
1 028
Senast: _Taggis_
·
Trädgård & Växter Hur billig maskin kan man köpa? Gör den sitt jobb om man köper en billig maskin, typ max 2000? Hur installerar man? Jag har försökt läsa...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 518
Senast: dobbis
·
Hemmet I somras målade jag om den murade delen till vår kamin (Keddy-insats). Den var vit och jag målade den mörkgrå. Jättesnyggt och jag är...
Svar
13
· Visningar
3 110
Tjatter Vad har ni för solglasögon och vart har ni köpt dem?
Svar
16
· Visningar
701
Senast: Badger
·
Samhälle Min sambo lobbar starkt för att familjen ska emigrera till Norge, men jag är skeptisk. Finns det några bukefalister som bor eller bott...
4 5 6
Svar
109
· Visningar
13 782
Senast: _Taggis_
·
Juridik & Ekonomi Jag har börjat jobba efter studier och har såklart en helt annan ekonomi. Under studietiden hade jag det ganska bra, fulla lån +...
5 6 7
Svar
136
· Visningar
18 878
Senast: _Taggis_
·
IT & mobiler ... kan man få det? Idag fick jag upp en påminnelse i kalendern som jag inte har lagt in själv. Gick in i kalendern och den ser ut...
Svar
4
· Visningar
841
Senast: TantAgda
·
Kropp & Själ Tipsa mig om riktigt bra produkter för torrt hår, som jag inte dör av att använda! Jag var hos frisören härom dagen och försökte...
Svar
8
· Visningar
824
Senast: starcraft
·
Samhälle Jag skulle vilja veta vad sjukvård kostar på riktigt, dvs en lista på avgifter som en inte behöver betala pga en mycket hög...
2
Svar
39
· Visningar
4 211
Senast: Kilauea
·
IT & mobiler Om en vill ha en digital signatur, för att signera PDF:er och liknande, privat, hur fixar en det? Har någon tips på en bra mjukvara? Tack!
Svar
8
· Visningar
670
Senast: Stinaelin
·
Kropp & Själ Efter upprepade benhinneinflammationer så behöver jag köpa nya löparskor. Jag har provat några olika modeller senaste åren (ett par...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 020
Senast: Ms_Antrop
·
Fritid Ikväll kl 22 på SVT24 och svtplay sänds Sverige-Norge. Lag Edin har hittills vunnit tre av fyra matcher. :up...
Svar
19
· Visningar
664
Senast: Tarnin
·
IT & mobiler Hej! Finns det några fotonördar här? :) Jag är på jakt efter en systemkamera och har rätt dålig koll. Vill ta bättre bilder till min...
2 3
Svar
50
· Visningar
2 134
Senast: tex
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp