Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Har googlat lite, men känner inte att jag fått speciellt bra koll trots det... Ni som har steriliserat er, är ni nöjda med det? Har det...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
11 008
Senast: lil-sis
·
Juridik & Ekonomi Jag funderar på att anmäla min kommun till DO eftersom det i kommunen inte går att få boendestöd om man har en heltidssysselsättning...
2
Svar
29
· Visningar
2 557
Senast: MiaMia
·
Hemmet Tror på riktigt det är råttor :nailbiting: Jag hör hur det hasar i väggarna och vaknar ibland på natten av att de(n) gnagar på lite...
Svar
2
· Visningar
509
Senast: tott
·
Tjatter Hej. Hade en bok för längesen om en galoppör som hette timburlenk ( tror jag) han föddes med klumpfot och ingen trodde på honom utan en...
Svar
8
· Visningar
885
Senast: MJLee
·
Kropp & Själ Gammal användare men nytt anonymt nick. En del av er förstår nog vem jag är pga gemensamma aktiviteter vi har tillsammans som jag inte...
Svar
16
· Visningar
4 760
Senast: citruzen
·
IT & mobiler Varför kan man inte lägga in nya inlägg på Instagram via datorn? Eller man kanske kan det, och det bara är jag som inte vet hur man gör...
Svar
5
· Visningar
624
Hemmet Ska dit i morgon då jag ska hämta ett skrivbord jag har beställt, men jag skulle också behöva två lampskärmar och var helt hundra på att...
Svar
8
· Visningar
839
Senast: Fibusen
·
Hemmet Jag tänkte köpa livets första kaffebryggare i ett tappert försök att börja dricka "riktigt" kaffe hemma. Men jag vet inget om...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
5 070
Kropp & Själ Så gör vi ju visserligen med de flesta husdjur. Eller du kanske menar att det är skillnad på djur och djur?
2 3
Svar
53
· Visningar
2 363
Senast: Pudlan
·
Samhälle Duke of Edinborough har dött, 99 år https://www.theguardian.com/uk-news/2021/apr/09/prince-philip-duke-of-edinburgh-dies Det är...
Svar
12
· Visningar
1 204
Skola & Jobb Jag funderar på att anmäla mig till kommunen att ha uppdrag som god man, jag har idag uppdrag som kontaktperson. Finns det någon här...
Svar
0
· Visningar
319
Senast: modig2017
·
Hemmet Går det? Har ett par dörröppningar i lägenheten som jag vill ta bort dörrarna från och byta dörrfoder. Lägenheten är inte så stor och...
Svar
5
· Visningar
1 136
Senast: Amha
·
Trädgård & Växter Jag har inte sått denna lilla vän. Trodde den skulle frysa ihjäl i vinter men den brydde sig inte. Ganska söt, men vad är det för en växt?
2
Svar
29
· Visningar
1 719
Senast: Nahar
·
Hemmet Har köpt ny duschslang och nytt duschmunstycke. Problem? Det går INTE att skruva av duschslangen från blandaren.... :arghh: Den sitter...
Svar
12
· Visningar
4 154
Senast: sjoberga
·
Tjatter Behöver något nytt att titta på men vet inte vad. Har nyss sett klart på Haunting of Bly Manor (jättebra!) och behöver tips på bra...
Svar
15
· Visningar
727
Senast: voltis
·
Kropp & Själ Någon som här som har erfarenheter av sjukdomen? Kanske t.o.m. någon här som själv har den och kan berätta lite? Ska ta prover om cirka...
Svar
1
· Visningar
543
Senast: Sebastian
·
Hemmet Kära buke, jag behöver hjälp. Bomullssatin i sängkläder, är det hala jävla sängkläder som täcke och kuddar åker ur på två sekunder eller...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
4 394
Hemmet I mitt hus har jag en walk in-closet och ett förråd. I taket på dessa sitter en plafondlampa liknande den här...
2
Svar
22
· Visningar
4 081
Senast: Amha
·
Relationer Slökollade några avsnitt av Sjölyckan igår och reflekterade över att "vuxna" i film och serier så ofta "måste" umgås med människor som...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 971
Senast: Efwa
·
Tjatter Hej, min bästavän som även är min enda vän har på senaste typ sluta vilja vara pga av att hon spelar och att hon "måste spela" (haha)...
Svar
3
· Visningar
939
Senast: Araminta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp