Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Var rädd om dig!Kom precis hem efter jobb och sedan äventyr i skogen med djuren. Kände mig lite skakis och kom på att jag inte ätit en smula sedan middag igår. Hoppsan! Dags för macka medan vi listar ut vad vi ska äta till middag tror jag!
Det är ingen fara, jag har att ta av. Dagen gick bara väldigt fort.Var rädd om dig!
Jag blev jätteglad när jag var positiv för covid-19, annars hade jag gått tillbaka till jobb alldeles för tidigt. Känner mig alltid jätteskyldig när jag är sjuk - nu slapp jag känna mig skyldig för jag fick inte vara på jobb! Behövde t.o.m. förlänga min sjukskrivning och kunde nästan göra det utan dåligt samvete.Har tagit dos 3. Jag vet att det är jättefel, men jag hoppas lite i smyg att jag får biverkningar så att jag kan stanna hemma imorgon. Kommer faktiskt inte ihåg när jag sist hade en sjukdag.
Jag är så trött på att vara "duktig flicka" jämt. Men det känns gött att ha en tredje dos i systemet. Har ff inte haft Covid, vad jag vet iaf. Har inte varit förkyld på 5 år typ.
Jag förstår precis vad du menar. Jag har suttit på möten med Soc via elevers vägnar med feber och min mamma vabbade ofta för min son när han var yngre. Allt för den där förbannade pliktkänslan...Jag blev jätteglad när jag var positiv för covid-19, annars hade jag gått tillbaka till jobb alldeles för tidigt. Känner mig alltid jätteskyldig när jag är sjuk - nu slapp jag känna mig skyldig för jag fick inte vara på jobb! Behövde t.o.m. förlänga min sjukskrivning och kunde nästan göra det utan dåligt samvete.
Alltså, hon är så där koko emellanåt även utan astmamedicin. Men det kan vara så att jag "överdoserade" lite med medicinen, att hon fått lite hjärtklappning och busade av sig det. Hon var definitivt mest ynklig innanÄr det astmamedicinen som gör att hon blir sådär koko?
Jag hoppades på precis samma sak när jag tog min tredje! Gissar att vi inte är ensamma om den sakenHar tagit dos 3. Jag vet att det är jättefel, men jag hoppas lite i smyg att jag får biverkningar så att jag kan stanna hemma imorgon. Kommer faktiskt inte ihåg när jag sist hade en sjukdag.
Jag är så trött på att vara "duktig flicka" jämt. Men det känns gött att ha en tredje dos i systemet. Har ff inte haft Covid, vad jag vet iaf. Har inte varit förkyld på 5 år typ.
Du vet väl att enda sättet att stoppa Sveriges mest köpta bil är i munnen?!På samma sätt som fröpåsar antastar folk på Ö&B så antastar Ahlgrens bilar-påsar folk på IKEA i Glasgow Det här är DITT fel @hastflicka!
Visa bifogad fil 85561
Passar dock bra att ha som "tänkargodis" medan jag klurar på dagens Wordle
Oh, var det i kväll?Behöver bädda rent men orkar inte.
Kollar Go’kväll.
Ikväll börjar en ny version av Doktorn kan komma. Jag vill ju se originalet.
Den började precis nu, på 7an. Kanske finns på TV4 play.Oh, var det i kväll?
Jag vet inte när jag kollade på tv ordentligt senast, men den kanske finns på nätet med
Men hur kan man glömma att äta?!Kom precis hem efter jobb och sedan äventyr i skogen med djuren. Kände mig lite skakis och kom på att jag inte ätit en smula sedan middag igår. Hoppsan! Dags för macka medan vi listar ut vad vi ska äta till middag tror jag!
Det är lätt hänt. Fast riktigt så länge brukar det inte få gå, det ska erkännas.Men hur kan man glömma att äta?!
/en som väldigt lätt blir ”hangry”