Vad gör vi? Del CXLVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Eftersom jag nu gör matlådor till nära/kära som present iom att de avskyr laga mat så gör jag mat jag vet går hem där. Och äter även en bit av det som middag själv. Vi har rätt olika smak på mat. Så det blir en hel del annat än vanligt. Nu sitter jag och äter stekt fläsk med löksås. Ändå rätt gott på sitt sätt!
 
Jag kommer aldrig förstå mig på dessa människor :cautious:

Men förstår förstås att alla är olika! Jag svimmar typ (nej, nu tog jag i, men ni fattar) om jag äter lunch lite för sent även om jag ätit en stadig frukost O_o
För mig är det olika hur jag reagerar. Kan bli jävligt hangry och kan också få ont i magen/bli yr och trött om jag ine äter ibland. Medans som idag har det inte alls varit tufft på ngt vis.
 
Det är lite cirkus här hemma. Jag skulle gå och köpa klorin, kom hem med klorin, två chokladkakor (som jag definitivt inte skulle ha), kattgodis, och en planteringsspade O_o
Jag städar, katten får astmaattack, den ger sig inte med puff så jag ger en puff till. Nu är hon helt galen och far runt som en galning och drar runt med planteringsspaden. Jag städar och så fort jag så mycket som vänder huvudet mot henne får hon spunk och rejsar iväg med ragg och stor svans. Ögonen är som tefat.

Tur ingen ser oss :D

Nar yngste barnet fick en super laddning astma medicin pa sjukhuset och vi hoppade in for att ata pa "Hardee's hamburgers" pa vagen hem stod 3 aringen pa soffan i baset och kastade Pommes pa och runt bordet medan han med mycket forvanad rost upprepade, "Mamma, TITTA vad jag GOR":nailbiting::rofl:
Astma medicin kan stalla till det :p

På samma sätt som fröpåsar antastar folk på Ö&B så antastar Ahlgrens bilar-påsar folk på IKEA i Glasgow :meh: Det här är DITT fel @hastflicka!

Visa bifogad fil 85561

Har slutade IKEA ha Ahlgrens bilar for nagra ar sedan, men borjade i stallet med losgodis (grona grodor, ormar, rattor, lakrits, (oohh sa mycket gott) Sedan kom pandemin och de paketerade losgodiset i sma askar ... men nu har de helt slutat med allt utom Daim. :cry:
Inga damsugare, inga princess bakelser, inga daim tartor ... livet har plotsligt blivit sa mycket graare.:down:
 
Jag fick förresten helt apropå ingenting reda på att fadern till en av mina städpappor är skådis och ska spela en rätt stor roll i den kommande D&D-filmen! Han har ockå varit med i GoT och lite annat - och vi bev så nördiga och började prata om annat att jag glömde fråga vad han heter! :o:bag:
Jag har försökt luska men kan inte komma på vem det är, jag MÅSTE komma ihåg att fråga! 😅
 
Det är ingen förlust för mänskligheten :sneaky:

:arghh: Det ar det visst ... aven om jag inte gillar damsugare sa ar det SVENSKT och uppskattas av andra.

Bara om man tvingas äta amerikanskt godis och konditorivaror ....

Absolut ... det FINNS bra grejor ... men man far leta lite for att det inte ska vara aldeles for sott :meh: Sedan kan det ju vara ganska bra att det inte finns nagot som jag frestas att ata tva pasar av utan uppehall🤔🤫🤢 Utom mojligen "good and plenty" om jag ar riktigt, riktigt sugen.
Det ackligaste godiset finns i alla haldelser i Mellanostern, dar finns inte nagot som ar atligt. :yuck:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Hittar ingen tråd om detta innan men tänkte att det skulle kunna vara en rolig grej. Så, vad har du lärt dig idag? Stort eller litet...
Svar
3
· Visningar
292
Senast: hastflicka
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 649
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
21 22 23
Svar
447
· Visningar
22 604
Senast: Enya
·
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
634
Senast: Whoever
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Jämställt förhållande
  • Årets Nobelpris
  • Unga brottslingar

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp