En som först nu äter dagens första mål. Inte jättesmart direkt när man varit igång hela dagen..Men hur kan man glömma att äta?!
/en som väldigt lätt blir ”hangry”
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En som först nu äter dagens första mål. Inte jättesmart direkt när man varit igång hela dagen..Men hur kan man glömma att äta?!
/en som väldigt lätt blir ”hangry”
Jag kommer aldrig förstå mig på dessa människorEn som först nu äter dagens första mål. Inte jättesmart direkt när man varit igång hela dagen..
För mig är det olika hur jag reagerar. Kan bli jävligt hangry och kan också få ont i magen/bli yr och trött om jag ine äter ibland. Medans som idag har det inte alls varit tufft på ngt vis.Jag kommer aldrig förstå mig på dessa människor
Men förstår förstås att alla är olika! Jag svimmar typ (nej, nu tog jag i, men ni fattar) om jag äter lunch lite för sent även om jag ätit en stadig frukost
Vilken kanal visar Doktorn kan komma?Behöver bädda rent men orkar inte.
Kollar Go’kväll.
Ikväll börjar en ny version av Doktorn kan komma. Jag vill ju se originalet.
Det är lite cirkus här hemma. Jag skulle gå och köpa klorin, kom hem med klorin, två chokladkakor (som jag definitivt inte skulle ha), kattgodis, och en planteringsspade
Jag städar, katten får astmaattack, den ger sig inte med puff så jag ger en puff till. Nu är hon helt galen och far runt som en galning och drar runt med planteringsspaden. Jag städar och så fort jag så mycket som vänder huvudet mot henne får hon spunk och rejsar iväg med ragg och stor svans. Ögonen är som tefat.
Tur ingen ser oss
På samma sätt som fröpåsar antastar folk på Ö&B så antastar Ahlgrens bilar-påsar folk på IKEA i Glasgow Det här är DITT fel @hastflicka!
Visa bifogad fil 85561
Det är ingen förlust för mänsklighetenInga damsugare
Bara om man tvingas äta amerikanskt godis och konditorivaror ....Det är ingen förlust för mänskligheten
Gud vad skönt, jag tänkte just på dig!JAG HAR EV ÅTERUPPSTÅTT FRÅN DE DÖDA!!!
Gud vad skönt, jag tänkte just på dig!
Kör inte igång för mycket och för fort bara.Har varit riktigt jävla risig men idag kändes det som att det vände! Har haft mkt bra omvårdnad av grannar och vänner som handlat, lämnat mat osv. Sjukt tacksam.
Imorgon ska jag måla!
Kör inte igång för mycket och för fort bara.
Det är ingen förlust för mänskligheten
Bara om man tvingas äta amerikanskt godis och konditorivaror ....