Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Känner igen det där förutom själva i bilen. Konstaterar att du bor inte i wingfield iaf... har redan ringt 114 idag. Blir säkert en gång till inatt eller imorgon.Jag funderar mest på när en olycka kommer ske i rondellen här, väldigt poppis att sladda runt. Vet inte hur många jag sett som sladdat och hamnat åt fel håll. Ofta kör en runda i samhället efter för att komma tillbaka i fullfart igen.
Undrar även hur många som filmar det de gör med tanke på att många är själva i bilen, hur kul kan det vara att sladda runt själv i en bil tänker jag
Jag hade aldrig orkat bo som du gör.Känner igen det där förutom själva i bilen. Konstaterar att du bor inte i wingfield iaf... har redan ringt 114 idag. Blir säkert en gång till inatt eller imorgon.
Äter semla!
Massa sladdande där mina föräldrar bor också. Hade ju varit en mardröm att möta dem, för så himla bred är inte vägen. En del kommer dessutom alldeles för fort också, enligt mina föräldrar. SÅ irriterande att de inte behövar ha registreringsskyltar för det är ju omöjligt att anmäla någon...Jag funderar mest på när en olycka kommer ske i rondellen här, väldigt poppis att sladda runt. Vet inte hur många jag sett som sladdat och hamnat åt fel håll. Ofta kör en runda i samhället efter för att komma tillbaka i fullfart igen.
Undrar även hur många som filmar det de gör med tanke på att många är själva i bilen, hur kul kan det vara att sladda runt själv i en bil tänker jag
Men vad är det för jävla fel på folk?! Slår vad om att de tyckte det var skitkul.https://www.svt.se/nyheter/lokalt/s...t-ihjal-igelkott-i-kalmar-havdar-sjalvforsvar
Vissa förtjänar spöstraff!
Kanske kortare kassaköer?Har butiker med självscanning mindre sortiment? Förstår inte, då min butik också har självscanning.
Låter bra!Första jobbveckan avklarad. Tänk så skönt det är att bara behöva ansvara för mitt eget jobb nu!
Dessutom egen sal, hälften så stor elevgrupp och en helt annan arbetstakt. Känns som att det här kommer bli bra för min mentala hälsa.
Fredagskväll, det är helt klart bästa tiden på veckan. Helgen känns svinlång och ledighet väntar liksom.
Den gör ju så mycket!! och sakta sakta märker man nu att det är ljust något längre medVad härligt!!! Här har min årstidsdepp minskat massor med snön eftersom det inte är lika mörkt längre.
Vår lite äldre hona bryr sig inte. Unga hanen- snart 3- låg på soffan och studerade de 4 ljusen i adventsstaken innan han tröttnade och la sig i kattmöbeln istället . (Jag såg hela tiden).Har två katter, hade inga ljus annat än i stängda lyktor när de var små. Provat ha öppna efter men antingen ska någon köra svansen i, med följd av bränd päls och stearin eller så kör man nosen i med följd av brända morrhår. Annars är det kul att leka med lågan. Så nja inga tända ljus här hemma om de inte är instängda. Självbevarelsedrift noll?
Nyduschad. Njuter över att världen är så ljus och fin och snön öser ner