Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du kan lämna nuvarande lägenhet i förtid?Måste köpa flyttkartonger
Har ganska många, men slängde en hel hög dåliga
Beställde bärhjälp via macken då det är flytt på en vardag.
Ska flytta redan den 27 februari
Och är det någon kändis som förlorat sitt hem skriver folk att den bara kan köpa nytt, inte synd om personen osv. Även om det "bara" är att köpa nytt rent pengamässigt så nog tusan kan jag ändå känna med Mel Gibson som fick sitt hem förstört likväl som vem som helst annars där? I ett hem är ju så mycket personliga saker och personlighet man aldrig kan få igen, oavsett vem man är och hur känd man är.Scrollade runt på fb och tittade på videos från LA. Kommentarsfälten är helt sanslösa, antingen skriver folk kommentarer i stil med "Gud/Allah hämnas" eller så skrivs det att det bara är fejk och AI genererade videos. Så respektlöst när folk förlorat sina hem
Ja, det är ju inte bara tak och väggar man förlorat, men många verkar förlora all form av empati när de ska kommentera någotOch är det någon kändis som förlorat sitt hem skriver folk att den bara kan köpa nytt, inte synd om personen osv. Även om det "bara" är att köpa nytt rent pengamässigt så nog tusan kan jag ändå känna med Mel Gibson som fick sitt hem förstört likväl som vem som helst annars där? I ett hem är ju så mycket personliga saker och personlighet man aldrig kan få igen, oavsett vem man är och hur känd man är.
Precis och man kan ju älska även taket och väggarna, läget osv väldigt mycket, klart det är en sorg för vem som helst, alla människor har ju känslor även om man är känd eller ej. Men så många bara skrev "Tycker inte synd om honom/henne". Nähä? Men det gör jag, faktiskt! Pengar och rikedom är inte allt.Ja, det är ju inte bara tak och väggar man förlorat, men många verkar förlora all form av empati när de ska kommentera något
Det är inte bara att ersätta heller, hur rik man än är. De flesta försäkringsbolag vägrar försäkra mot bränder pga klimatförändringarna. De som fortfarande har försäkring får inte omteckna när den löper ut. Liknande trend som vi går emot även i Sverige, fast vattenskador. Försäkringsbolagen blir mer restriktiva att försäkra hus i vad de ser som riskområden, typ Falsterbo. Har för mig att du inte ens kan nyteckna försäkringar på vissa platser här i Sverige utöver sydligaste Skåne.Och är det någon kändis som förlorat sitt hem skriver folk att den bara kan köpa nytt, inte synd om personen osv. Även om det "bara" är att köpa nytt rent pengamässigt så nog tusan kan jag ändå känna med Mel Gibson som fick sitt hem förstört likväl som vem som helst annars där? I ett hem är ju så mycket personliga saker och personlighet man aldrig kan få igen, oavsett vem man är och hur känd man är.
Det är inte bara att ersätta heller, hur rik man än är. De flesta försäkringsbolag vägrar försäkra mot bränder pga klimatförändringarna. De som fortfarande har försäkring får inte omteckna när den löper ut. Liknande trend som vi går emot även i Sverige, fast vattenskador. Försäkringsbolagen blir mer restriktiva att försäkra hus i vad de ser som riskområden, typ Falsterbo. Har för mig att du inte ens kan nyteckna försäkringar på vissa platser här i Sverige utöver sydligaste Skåne.
Ja absolut. Det är ju fortfarande minnen som går förlorade. Dessutom kan ju även kändisar ha djur, nu vet jag inte om någon förlorat något djur men sannolikheten är ju stor att det har hänt.Precis och man kan ju älska även taket och väggarna, läget osv väldigt mycket, klart det är en sorg för vem som helst, alla människor har ju känslor även om man är känd eller ej. Men så många bara skrev "Tycker inte synd om honom/henne". Nähä? Men det gör jag, faktiskt! Pengar och rikedom är inte allt.
Önskar dig lycka till. Skriv gärna här sedan så vi vet om du överlevt. *orolig* satans boning är inte roligt.Solen bländar mig Men skönt att solen har hittat fram!
Ska ta en tur till IKEA om en stund.
Ja det hörde jag om på radion igår.Det är inte bara att ersätta heller, hur rik man än är. De flesta försäkringsbolag vägrar försäkra mot bränder pga klimatförändringarna. De som fortfarande har försäkring får inte omteckna när den löper ut.