Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Här skulle jag aldrig våga ens med uppsikt tappar jag den en sekund kommer en lilapälsad flipperkulaHåller med, men jag vill alltid ha uppsikt på levande ljus, plus att det är alltid ett riskmoment med att katten ska få för sig att undersöka och leka.
Var inne på 2 mataffärer. Typ alla andra ställen har lagt ut på ansiktsboken att de har semlor. Dessa affärer hade inte..Äter semla!
Vi har ungefär 20 levande ljus igång i mörkret och 4 katter och på 24 år ett missöde. Lite kattsvans blev bränt en gång. Får ge dem extra beröm för deras bevisat goda riskhantering ikväll.Här skulle jag aldrig våga ens med uppsikt tappar jag den en sekund kommer en lilapälsad flipperkula
Förr var det en brunpälsad som värmde magen, efter det aldrig mer levande ljus med katt i lägenheten.
Förvånad över att de inte hade, här väntade de väl knappt tills nyår var över! Känns tokigt att jag äter semla i januari. Det fanns vanliga semlor, vaniljsemlor och kanelbullesemlor (!).Var inne på 2 mataffärer. Typ alla andra ställen har lagt ut på ansiktsboken att de har semlor. Dessa affärer hade inte..
.
Imorgon skall jag ha en mycket god vaniljsemla..
Jag valde butikerna med självscanning den fredag det är.Förvånad över att de inte hade, här väntade de väl knappt tills nyår var över! Känns tokigt att jag äter semla i januari. Det fanns vanliga semlor, vaniljsemlor och kanelbullesemlor (!).
Har butiker med självscanning mindre sortiment? Förstår inte, då min butik också har självscanning.Jag valde butikerna med självscanning den fredag det är.
Vi har ungefär 20 levande ljus igång i mörkret och 4 katter och på 24 år ett missöde. Lite kattsvans blev bränt en gång. Får ge dem extra beröm för deras bevisat goda riskhantering ikväll.
(Men jag håller med, uppsikt och koll ska man alltid ha.)
Nä det jag menade var att jag handlade i självscannings butiker idag. Den ena ica maxi med eget bageri. De hade några kartonger med vanliga singel semlor. Men det var några som hade möte i det hörnet så orkade inte och skulle ha 6 semlor och ville ha varianter. De som lagt ut att de har var ok, stora coop och en ica supermarket.Har butiker med självscanning mindre sortiment? Förstår inte, då min butik också har självscanning.
Då förstår jag!Nä det jag menade var att jag handlade i självscannings butiker idag. Den ena ica maxi med eget bageri. De hade några kartonger med vanliga singel semlor. Men det var några som hade möte i det hörnet så orkade inte och skulle ha 6 semlor och ville ha varianter. De som lagt ut att de har var ok, stora coop och en ica supermarket.
Var nära att frontalkrocka med en atraktor på en parkering idag. Parkeringen var full med bilar och ungdomarna tyckte det var en bra idé att leka lite sladda runt..