Vad gör vi? Del CCVII

Vi hade tagit fel på datum för hembesöket (trodde det var veckan efter) så bvc kom 'utan förvarning' och det enda som inte var som det brukar var en kaffekopp på byrån. Så känns som att hemmiljön inte är det första de kollar in men att det absolut kan vara nått de registrerar om det är helt hemskt.
Nä, de är ju inte här för att kolla om vi har städat liksom. Men är man gift med en gammal städare så är man :rofl:

Det ligger böcker och leksaker överallt. Så får det vara, ingen mening att plocka i ordning.

Hoppades ändå igår på att kunna jobba idag, men sov så soligt inatt att förkylningen fortfarande har ett ordentligt grepp :( Segare förkylning har jag aldrig varit med om tidigare.
Bra med helt oplanerad helg tänker jag, så ska jag nog kunna jobba nästa vecka iaf!

Nä, de är ju inte här för att kolla om vi har städat liksom. Men är man gift med en gammal städare så är man :rofl:

Det ligger böcker och leksaker överallt. Så får det vara, ingen mening att plocka i ordning.
De hade vi framme med, eller snarare de låg på hans lekmatta och i soffan.

Sambon har lätta drag av pedanteri så är ytterst sällan kaos här heller. Om nu inte Marodören lekt orkan vill säga så alla leksaker är utspridda över hela lägenheten.

Ingen träning före jobbet idag då mina stackars muskler behöver lite vila efter massagen igår. Får räcka med promenad på lunchen sen :)
Åt frukost med ungarna i morse efter jag utfodrat alla djur och nu har jag jobbat en timme ungefär efter att dom gick till bussen. Men behöver fylla på kaffe nu för att orka ta tag i nästa jobbgrejj.

Jag har sträckt ryggen på något sätt, har haft känningar i mina axlar/ryggparti i några dagar så jag har trott att det varit träningsvärk. Men det verkar mer vara en muskel/sena, och kanske en bieffekt från min sträcka muskel/hals tidigare i veckan? Så frågan är om det är värt att gå på regelbundna massager, jag är dock ganska känslig och klarar inte hårda tag :o

Jag har sträckt ryggen på något sätt, har haft känningar i mina axlar/ryggparti i några dagar så jag har trott att det varit träningsvärk. Men det verkar mer vara en muskel/sena, och kanske en bieffekt från min sträcka muskel/hals tidigare i veckan? Så frågan är om det är värt att gå på regelbundna massager, jag är dock ganska känslig och klarar inte hårda tag :o

Hård massage är det som hjälper mina extremt spända muskler att slappna av. Det gör ont men jag tål det och vet att det hjälper. Men tycker du att massören tar i för mycket så är det ju bara att säga till :)

Ska dricka kaffe och försiktigt börja stretcha ut kroppen. Dags att känna efter vart exakt det gör ont och vad som påverkar smärtan.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
57 683
Senast: Krålus
·
Svar
2 004
· Visningar
72 941
Senast: Shaggy
·
  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
79 312
Senast: Scata
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 015
Senast: netia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18