Vad gör vi? Del CCVII

Gick ut i mörkret för en kvällskiss med hunden.

Min infart är SNÖRÖJD :banana:
Fantastisk granne har plogat undan så den är slät och fin. Jag märkte det inte ens.
Den enda snö som behöver skottas morgon är stigen mellan vedskjul och pannrum.

Vilka människor det finns!!

Precis kommit hem efter först jobb å sen en tur till Gagnef för att provrida! Tyvärr inget för oss då den va fö känslig för barnen. Hade den vare till mig hade den nog kunnat vare såld. :laugh: inga lastbilar som satt fast efter vägen vilket var skönt. Inte ens vid Venusberget @athena_arabians barnen i baksätet fnissade åt namnet, vi vuxna försökte förklara namnet pedagogiskt . :D gick sådär.

Har lagat chicken tikka masala och naan-bröd från scratch hemma. Första gånge, och första gången jag lagat något så gott tror jag?
Blev tårögd när jag smakade 😅 :love:

IMG_7828.webp

Efter ett antal timmar med vetekudde, huvudvärkstabletter och druckit mycket vatten har äntligen min huvudvärk försvunnit. Kunde jobba lite nu på kvällen och fått undan en del. Har haft dundrande huvudvärk större delen av dagen och koncentrationen har inte varit på topp på jobbet och gick tidigt. Så skönt att kunna fokusera och ta igen lite jobb nu på kvällen.

Irriterande. Håller på att föra över filer till mitt sd kort. Det krånglade och fick omformatteras. Nu vänta på att de ska överföras, 16,502 filer. Lyckades avbryta i förtid efter att 10032 överförts så det fick bli att böra från början igen. Nu får plattan ligga där den ligger.

Läst ur en bok och svurit över hockey. Tänk om man bara kunde sluta bry sig.
Fick reda på att en bekant har dött. Vi var inte nära och bodde 50 mil ifrån varandra men tillräckligt för att det ska kännas aj. Fuck psykisk sjukdom.
Borde sova men tittar på ett avsnitt av Över Atlanten för att skingra tankarna lite.

Laddat ner en ny bok på läsplattan utgiven på det förlag jag har en dröm om att helst bli utgiven på. Ska bli spännande att läsa då författaren har gått samma kurser som jag går nu! :)

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
57 665
Senast: Krålus
·
Svar
2 004
· Visningar
72 940
Senast: Shaggy
·
  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
79 311
Senast: Scata
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
32 999
Senast: netia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Autistisk bror
  • Vad gör vi? Del CCVII
  • Valet i USA