athena_arabians
Trådstartare
Det jagas en del här ute, men själv har jag varken jägarlicens eller bör skjuta i radhusområde
Petitesser. Kunde Runar så kan väl du?!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det jagas en del här ute, men själv har jag varken jägarlicens eller bör skjuta i radhusområde
En sådan kamrat har jag, hon totalt lost i Sveriges geografi.
En fd arbets hade många klassiker han inte kände till bland annat REPMÅNAD. Jag vet inte vilken sten han hade bott under....
Det är en sån där som jag hört talas om, inte mer än så Kan väl vara både en generationsgrej och vad man har för intressen.
När det gäller allmänbildning är jag mer förvånad de gånger jag möter vuxna som inte har någon koll på var tex Örebro befinner sig i förhållande till Stockholm, eller inte vet att Skåne är längst ner i Sverige.
Självklart! Det borde vara ett anställningkravVi övriga som jobbade inatt ansåg att med vårt jobb bör man känna till även film-banditer
Hade du inte köpt äpplen?Ätit rostade mackor med bregott och julskinka. Nu vill jag ha frukt! Och tänker inte äta sorbet istället. Sitter med en kopp te och surar.