Vad gör vi? Del CCVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Dags att jag klar pa mig, lite senare ska jag till sjukhuset for ett hjart ultraljud igen. Hall tummarna att det blir ett bra resultat sa jag kan aterga till att "bara vara" och slipper tanka pa allt jag gor.

Tack!
So far so good. Nu slar hela hjartat igen, och mar betydligt battre an forut, fortfarande lite for stort ... men annars tror jag det mar bra. Nu ska vi bara fa till blodtrycket sa att det inte staller till det for mig sa ar jag nog nastan helt frisk i hjartat igen. :p

Vaken med Marodören och satan vad jag sovit dåligt i natt. Vaknat en miljard gånger känns det som. Men men hoppad jag kan sova på dagen en stund

Ville inte gå upp. Men veckans bästa dag är det iaf. Och slutar 15:30.
Dricker kaffe, ätit en macka och lyssnar på Uggla och Uggla.

Välkommen långfredag. Det är det värsta med fyrdagars vecka. Fredag blir 30 min längre...:cry::cry::cry: och de 30 minuterna blir som en evighet.

Till skillnad från många andra som skrivit är jag morgonpigg och var uppe tidigt i morse för att morgonfixa åt ponnyerna. Nu är det snart frukostdags, och sedan ska dottern och jag i väg på lite "tjejhäng" :heart

Jag är också morgonpigg och har inga problem med att unge vaknar vid halv sex sex varje dag. Jag vaknar också vid den tiden. Så skönt att ha hela morgonen att fnula runt och greja!

Idag kommer bvc på hembesök. Maken har städat ordenligt så det ska se fint ut. Jag tror inte bvc bryr sig. Men nu är det fint i varje fall.

Skickat ett meddelande på 1177 till vårdcentralen och frågat hur det går med uppföljningen. Har inte hört något sen besöket i slutet på november.

Jag är också morgonpigg och har inga problem med att unge vaknar vid halv sex sex varje dag. Jag vaknar också vid den tiden. Så skönt att ha hela morgonen att fnula runt och greja!

Idag kommer bvc på hembesök. Maken har städat ordenligt så det ska se fint ut. Jag tror inte bvc bryr sig. Men nu är det fint i varje fall.

Skickat ett meddelande på 1177 till vårdcentralen och frågat hur det går med uppföljningen. Har inte hört något sen besöket i slutet på november.
Vi hade tagit fel på datum för hembesöket (trodde det var veckan efter) så bvc kom 'utan förvarning' och det enda som inte var som det brukar var en kaffekopp på byrån. Så känns som att hemmiljön inte är det första de kollar in men att det absolut kan vara nått de registrerar om det är helt hemskt.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Vi är i fältkontoret och kisse har tom egen säng. Låång kisse!
84 85 86
Svar
1 715
· Visningar
49 968
  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
63 072
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Vi har chillat på soffan till "Top Gun - Maverick".
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
60 650
Senast: Mia_R
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
64 590
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka