Den är jättebraHar du sett Pörni?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den är jättebraHar du sett Pörni?
Den är riktigt riktigt bra!Nej, det kanske får bli nästa då![]()
Serien Dag är otroligt bra.Fortsätter plöja Netflix norska utbud
Idag har jag börjat på Hjem til jul. Rolig, och lite galen. Och vad förvånad man blir när någon plötsligt pratar svenska i en norsk serie - så stelt språk vi har![]()
Jag älskar norskan![]()
Dags att jag klar pa mig, lite senare ska jag till sjukhuset for ett hjart ultraljud igen. Hall tummarna att det blir ett bra resultat sa jag kan aterga till att "bara vara" och slipper tanka pa allt jag gor.
Tack för tipsSerien Dag är otroligt bra.
Jag har provat men fastnat inte.Serien Dag är otroligt bra.
Den heter bara Dag. Tänkte att den skulle finnas på norska Netflix, tyvärr vet jag inte var man kan se den.Tack för tips
Heter den bara så? Hittar den inte på Netflix, eller finns den någon annanstans?
Han sover inte lite längre på morgonen om ni nattar lite senare?Vaken med Marodören och satan vad jag sovit dåligt i natt. Vaknat en miljard gånger känns det som. Men men hoppad jag kan sova på dagen en stund
Det är ju det han inte gör. Vi har testat och han är bara tröttare och tjurigare och mindre glad.Han sover inte lite längre på morgonen om ni nattar lite senare?
Tråkigt, det verkar så jobbigt att behöva vakna så tidigt som ni får göra.Det är ju det han inte gör. Vi har testat och han är bara tröttare och tjurigare och mindre glad.
Det är det men vi delar på det och om jag tänker efter så var det nog då han vaknade redan i magen. Sen är det ju mer tugnt eftersom jag definitivt inte är en morgonmänniskaTråkigt, det verkar så jobbigt att behöva vakna så tidigt som ni får göra.
Vi hade tagit fel på datum för hembesöket (trodde det var veckan efter) så bvc kom 'utan förvarning' och det enda som inte var som det brukar var en kaffekopp på byrån. Så känns som att hemmiljön inte är det första de kollar in men att det absolut kan vara nått de registrerar om det är helt hemskt.Jag är också morgonpigg och har inga problem med att unge vaknar vid halv sex sex varje dag. Jag vaknar också vid den tiden. Så skönt att ha hela morgonen att fnula runt och greja!
Idag kommer bvc på hembesök. Maken har städat ordenligt så det ska se fint ut. Jag tror inte bvc bryr sig. Men nu är det fint i varje fall.
Skickat ett meddelande på 1177 till vårdcentralen och frågat hur det går med uppföljningen. Har inte hört något sen besöket i slutet på november.