Vad gör vi? Del CXLVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Äntligen fredag och äntligen fredagsfika på jobbet :) ! Hoppas på "egenbakat" idag :) ....

Efter jobbet ska jag åka iväg och hämta min loppistavla hos föräldrarna. Ser fram emot att få undersöka den lite närmare. Har kollat in den SÅ många gånger. Den har säkert stått på loppisen i mer än ett år, utan att någon har förbarmat sig över den. Stor, med en tjusig gammal ram. Själva tavlan består av ett inramat svart tygstycke (sammet) med broderade blommor på. Ska bli intressant att klura ut ålder, osv. Tror att den kommer att bli riktigt tjusig på väggen hemma hos mig..... :up:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Hittar ingen tråd om detta innan men tänkte att det skulle kunna vara en rolig grej. Så, vad har du lärt dig idag? Stort eller litet...
Svar
3
· Visningar
292
Senast: hastflicka
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 649
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
20 21 22
Svar
429
· Visningar
21 803
Senast: MJLee
·
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
634
Senast: Whoever
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Avels fråga
  • Hur är processen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp