Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
I Stråssa finns det väl bara en thairestaurang numera. Gymmet flyttade ju till metropolen Storå.
Ja du inte är de bättre nu! Eller Jo sedan det öppna thai stället i Stråssa, brukar åka förbi där ibland över skogen när jag ska från stallet Annars nej det deprimerande. Trulen bor ju i skogen så Han har fin utsikt från sitt berg.Jag har jobbat i området. Storå kan vara den mest deprimerande orten jag bott i och då är jag van vid norrländska byhålor (Sorsele FTW )
Katten hör hemma tycker tratt är helt okej (har tyvärr fått gå mycket med tratt, efter kontakt med vet) men bodyn var hemskMånga använder body istället och det har fungerat bättre när jag har behövt det.
Så vackert!
Min första tanke också när sonen var sjuk och jag såg framför mig en lång karantän: Jag måste köpa glass!!Min tur att få covid Mådde rätt kasst igår och kvällen innan men idag är det mest bara lite nästäppa och halsont tack och lov!
Edit: Bunkrade upp i frysen med glass för flera hundra kr
Glass är ett måste! På något vis spelar det ingen roll hur mycket man köper, takten glassen försvinner i verkar vara kopplat till hur mycket man har hemma (*host* sambon som inte ens är sjuk *host*)Min första tanke också när sonen var sjuk och jag såg framför mig en lång karantän: Jag måste köpa glass!!
Krya på dig!
Wow! Jag som blev så lycklig över mitt suddiga foto med något blekt, grönt sudd!
Den var fin!Wow! Jag som blev så lycklig över mitt suddiga foto med något blekt, grönt sudd!
Visa bifogad fil 85676