Såg nyss en vessla inne i stallet innan den for ut igen; helsike vad snabba de är!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vet dock inte om jag riktigt håller med dig @tanten om att älska det . Fränt samtidigt som jag blev lite orolig över kaninerna som de kan ha ihjäl och min favorit är en gammal urgo ninSåg nyss en vessla inne i stallet innan den for ut igen; helsike vad snabba de är!
Skämtar du ??Ja Alltså när de krossar så låter de ända ned till stallet och de skiljer nästan en mil men vi hör dem ända hem. Stripa är väl numera bara museum och Stråssa har jag dålig koll på vad det gör där uppe nu för tiden eller använder de till, vet att de har spelat in någon serie där men ja. Lovisa har väl bara ett fåtal anställda nu vad jag hört. Trulis bajsar knäck när han ska gå förbi där på helgerna fast de inte jobbar Min pappa har tränat häst runt Lovisa i över 30 år snart aldrig förstått varför han älskar de här området så men det är väl något som lockar.
Inte jag men hästenSkämtar du ??
Bor du så nära mig???
Helt fantastisk är hon Pappa hade nog haft 10 Röja om det gick Hon är en alldeles lagom sällskaps/stallhundSå söt liten voffsing
Ja, han fick ett gott skratt iaf.Äh, alla kan nog behöva höra det ibland! Jag gissar att det enligt personalens erfarenhet finns värre sätt att avsluta ett samtal till en kundtjänst på.
Vår spolbil kommer i morgon. Andra gången på två veckor.Spolbilen kom vid 8 i morse, det var tydligen rejält stopp nära brunnen så det hade inte gått att fixa det själva (jo tack vi försökte ).
Bara vänta på fakturan nu då men otroligt skönt att få det fixat!