Vad gör vi? Del CXLVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Äter frukost, slötittar på OS och försöker vakna till lite. Såg precis att jag fått senaste inlämningsuppgiften till skolan bedömd. Högsta betyg igen. Lite galet hur lätt det ändå går att plugga nu jämfört med när jag var yngre.
Samma här :) . Jag har nog egentligen alltid var duktig, och haft väldigt lätt för att lära, men i unga år saknades motivationen.
 
Kollegan hemma i covid.

Mitt immunförsvar jobbar stenhårt just nu vilket märks. Jag är trött och börjar få munsår. Får alltid munsår om jag har någon rejäl förkylning eller annan inflammation på gång. Duttar med anti nu för jag måste hålla mig på benen tills på fredag och gärna någorlunda fräsch har spännande förhandlingar att göra :D

På lunchen ska jag åka hem och hämta mina huliganer så de får komma ut lite.
 
Gubbarna i verkstaden håller på att lära sig Teams, de har hittills lärt sig chattfunktionen och jag tror att mitt jobb idag kommer bestå av att svara på massa meddelanden. Flitigast användare är en glad gubbe som ska gå i pension i år, han är överlycklig över att han kan skicka GIFs. :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Hittar ingen tråd om detta innan men tänkte att det skulle kunna vara en rolig grej. Så, vad har du lärt dig idag? Stort eller litet...
Svar
3
· Visningar
292
Senast: hastflicka
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 649
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
21 22 23
Svar
447
· Visningar
22 510
Senast: Enya
·
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
634
Senast: Whoever
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Uppdateringstråd 30
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp