Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Samma här . Jag har nog egentligen alltid var duktig, och haft väldigt lätt för att lära, men i unga år saknades motivationen.Äter frukost, slötittar på OS och försöker vakna till lite. Såg precis att jag fått senaste inlämningsuppgiften till skolan bedömd. Högsta betyg igen. Lite galet hur lätt det ändå går att plugga nu jämfört med när jag var yngre.
Gubbarna i verkstaden håller på att lära sig Teams, de har hittills lärt sig chattfunktionen och jag tror att mitt jobb idag kommer bestå av att svara på massa meddelanden. Flitigast användare är en glad gubbe som ska gå i pension i år, han är överlycklig över att han kan skicka GIFs.
Mm, massa katt- och hundGIFs skickas just nu från honom tillsammans med 500 olika smileys. Min stackars dator mäktar inte med.Aww, vad gulligt
Mm, massa katt- och hundGIFs skickas just nu från honom tillsammans med 500 olika smileys. Min stackars dator mäktar inte med.
Tror Kimchi och Sparky skulle ha vansinnigt kul ihop. Samt riva hela huset
Tror Kimchi och Sparky skulle ha vansinnigt kul ihop. Samt riva hela huset
Inom tio minuter skulle det brinna någonstans, hur vet man inte, men brinner gör detJa, det känns som om det skulle bli lite Demolition Derby