Vad gör vi? Del CXLVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Gubbarna i verkstaden håller på att lära sig Teams, de har hittills lärt sig chattfunktionen och jag tror att mitt jobb idag kommer bestå av att svara på massa meddelanden. Flitigast användare är en glad gubbe som ska gå i pension i år, han är överlycklig över att han kan skicka GIFs. :D
Härligt, han känner sig nog jätteglad för han har nog fattat hur man gör det på telefonen med!

Jag är hemma. Energin tog slut. Jag är på väg att somna både sittande, liggande och stående. Så för en gång skull bara unnade jag mig. Och jag har faktiskt inte ett dugg dåligt samvete. Jag kanske kände efter lite extra efter biverkningar, och hade säkert klarat av att gå till jobbet, men man kanske kan lyssna på kroppen någon gång iaf?
Men sen är det nog 4 år till innan nästa sjukdag! 😂

Blåser halv jävel här med, mutter. Detta jävla blåsande. Eller ja, hos dig kanske det regnar ?!

Alltså jag bor i Skåne. Den dag det inte blåser här lär vara den dag apokalypsen inträffar :rofl:
Skämt åsido så var det regnet som ställde till det. Tur att ponnyn är söt även i ridhuset :D

20220209_114726.webp

Alltså jag bor i Skåne. Den dag det inte blåser här lär vara den dag apokalypsen inträffar :rofl:
Skämt åsido så var det regnet som ställde till det. Tur att ponnyn är söt även i ridhuset :D

Visa bifogad fil 85581
Jo det har jag ju förstått men att det är så illa, bläää! Här där vi bor är ju så öppet så vindjeveln får ju bra fart! Ska till stallet nu och det lär ju inte blåsa mycket mindre där...Inte utmed sjön iaf. Söt ponny :love:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
76 77 78
Svar
1 545
· Visningar
41 756
Senast: bumpo
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 079
Svar
1 999
· Visningar
56 275
  • Låst
Tjatter Vi har chillat på soffan till "Top Gun - Maverick".
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
60 234
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Liten fodertunna?