Jetpak ringde och hade leverans till mig så fick gå ut och ta emot den. Duschväggar till nya badrummet som nu iallafall börjar se klart ut
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Härligt, han känner sig nog jätteglad för han har nog fattat hur man gör det på telefonen med!Gubbarna i verkstaden håller på att lära sig Teams, de har hittills lärt sig chattfunktionen och jag tror att mitt jobb idag kommer bestå av att svara på massa meddelanden. Flitigast användare är en glad gubbe som ska gå i pension i år, han är överlycklig över att han kan skicka GIFs.
Blåser halv jävel här med, mutter. Detta jävla blåsande. Eller ja, hos dig kanske det regnar ?!Urtråkigt väder! Jag hade tänkt ta ut en ponny i skogen men har gjort lashlift på morgonen så får väl hålla mig i ridhuset
Blåser halv jävel här med, mutter. Detta jävla blåsande. Eller ja, hos dig kanske det regnar ?!
Jo det har jag ju förstått men att det är så illa, bläää! Här där vi bor är ju så öppet så vindjeveln får ju bra fart! Ska till stallet nu och det lär ju inte blåsa mycket mindre där...Inte utmed sjön iaf. Söt ponnyAlltså jag bor i Skåne. Den dag det inte blåser här lär vara den dag apokalypsen inträffar
Skämt åsido så var det regnet som ställde till det. Tur att ponnyn är söt även i ridhuset
Visa bifogad fil 85581
Som jag misstänkte så kvar står alla restriktioner för oss på jobbet. Jag som hade hoppats på att slippa munskydd när jag sticker näsan utanför mitt rum.
Jodå, han kom in och visade stolt att han skickat två GIFs och en rebus till barnbarnet via Messenger.Härligt, han känner sig nog jätteglad för han har nog fattat hur man gör det på telefonen med!
Men hallåååå, så där får man inte teasa Vad heter han då??? *nyfiken i en strut*Jag tror bestämt jag hittat skådespelarpappan! Sjukt impad i så fall!