Vad gör vi? Del CXLVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Gubbarna i verkstaden håller på att lära sig Teams, de har hittills lärt sig chattfunktionen och jag tror att mitt jobb idag kommer bestå av att svara på massa meddelanden. Flitigast användare är en glad gubbe som ska gå i pension i år, han är överlycklig över att han kan skicka GIFs. :D
Härligt, han känner sig nog jätteglad för han har nog fattat hur man gör det på telefonen med!
 
Jag är hemma. Energin tog slut. Jag är på väg att somna både sittande, liggande och stående. Så för en gång skull bara unnade jag mig. Och jag har faktiskt inte ett dugg dåligt samvete. Jag kanske kände efter lite extra efter biverkningar, och hade säkert klarat av att gå till jobbet, men man kanske kan lyssna på kroppen någon gång iaf?
Men sen är det nog 4 år till innan nästa sjukdag! 😂
 
Blåser halv jävel här med, mutter. Detta jävla blåsande. Eller ja, hos dig kanske det regnar ?!

Alltså jag bor i Skåne. Den dag det inte blåser här lär vara den dag apokalypsen inträffar :rofl:
Skämt åsido så var det regnet som ställde till det. Tur att ponnyn är söt även i ridhuset :D

20220209_114726.jpg
 
Alltså jag bor i Skåne. Den dag det inte blåser här lär vara den dag apokalypsen inträffar :rofl:
Skämt åsido så var det regnet som ställde till det. Tur att ponnyn är söt även i ridhuset :D

Visa bifogad fil 85581
Jo det har jag ju förstått men att det är så illa, bläää! Här där vi bor är ju så öppet så vindjeveln får ju bra fart! Ska till stallet nu och det lär ju inte blåsa mycket mindre där...Inte utmed sjön iaf. Söt ponny :love:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Hittar ingen tråd om detta innan men tänkte att det skulle kunna vara en rolig grej. Så, vad har du lärt dig idag? Stort eller litet...
Svar
3
· Visningar
292
Senast: hastflicka
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 649
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
21 22 23
Svar
444
· Visningar
22 382
Senast: sthu
·
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
634
Senast: Whoever
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp