Någon har ju lagat maten ändå
Great! Får se vad jag hittar på.Du har fixat maten, spela roll hur.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Någon har ju lagat maten ändå
Great! Får se vad jag hittar på.Du har fixat maten, spela roll hur.
Alltså Jag borde inte skratta men det gör jag ändå.
Sitter i receptionen, skriver på ett mail åt chefen som är för osäker för att formulera ett själv. Kommer in en äldre gubbe som går lite underligt, tänker inte så mycket på det och tänker att han ska väl till cafét.
Märker inte riktigt att han smyghasat sig fram till disken, tittar upp och där står han med supertjocka glasögon som verkligen förstorar hans redan gigantiska ögon. Han vibrerar nästan av förväntan.
"Hej, kan jag hjälpa dig?" frågar jag. "Nej tack det är bra!" säger han och stirrar vidare. Inser att han ju uppenbarligen inte är 100, så jag säger bara "Ok! Säg till om det är något"
Han fortsätter råstirra på mig. "Kan du hjälpa i morgon?" frågar han. "Jadå, vad behöver du hjälp med" frågar jag.
Sen följer en lång harang om hur svenska mindre människor med gråtoppar (ingen aning om vad det är) kommer att invadera sverige. De kommer tydligen gömma sig i mindre dörrar, och om jag har en mindre dörr ska jag nysa på den för då kommer de inte in för det blir en form av halsbandslås. De kommer tydligen föröka sig och sedan bli ännu mindre, och måla saker i fel färg för att förvirra svenskar och sen kommer en massa annat hända. Det slutade med att han, fortfarande stirrande på mig, vrålade INVASION! INVASION!
Sen gick han på toa Ska hålla koll och se att han kommer ut sedan.
Hur länge ska du vara borta om du behöver 11 par?Jag känner mig noll produktiv idag flexade för att ta antigentest imorse och nu igen för att göra fransar. Bara det att jag råkat anteckna fel tid och dök upp en timme tidigt.
Vi ska ut och resa och jag panikbeställde 11 par shorts efter att jag insett att mina nuvarande par krympt i garderoben. De ska enligt planen levereras 4 timmar innan planet går imorgon, känns stabilt och inte stressigt alls
Ring Jack Werner och be han intervjua gubbenAlltså Jag borde inte skratta men det gör jag ändå.
Sitter i receptionen, skriver på ett mail åt chefen som är för osäker för att formulera ett själv. Kommer in en äldre gubbe som går lite underligt, tänker inte så mycket på det och tänker att han ska väl till cafét.
Märker inte riktigt att han smyghasat sig fram till disken, tittar upp och där står han med supertjocka glasögon som verkligen förstorar hans redan gigantiska ögon. Han vibrerar nästan av förväntan.
"Hej, kan jag hjälpa dig?" frågar jag. "Nej tack det är bra!" säger han och stirrar vidare. Inser att han ju uppenbarligen inte är 100, så jag säger bara "Ok! Säg till om det är något"
Han fortsätter råstirra på mig. "Kan du hjälpa i morgon?" frågar han. "Jadå, vad behöver du hjälp med" frågar jag.
Sen följer en lång harang om hur svenska mindre människor med gråtoppar (ingen aning om vad det är) kommer att invadera sverige. De kommer tydligen gömma sig i mindre dörrar, och om jag har en mindre dörr ska jag nysa på den för då kommer de inte in för det blir en form av halsbandslås. De kommer tydligen föröka sig och sedan bli ännu mindre, och måla saker i fel färg för att förvirra svenskar och sen kommer en massa annat hända. Det slutade med att han, fortfarande stirrande på mig, vrålade INVASION! INVASION!
Sen gick han på toa Ska hålla koll och se att han kommer ut sedan.
Ja det är oklart jag fick panik och var rädd att inte lyckas hitta ett par som passade så jag garderade ordentligtHur länge ska du vara borta om du behöver 11 par?
Jepp. Skillnaden är ju bara att nån annan lagat matenHmm... Törstig. Får väl gå till köket då.
Och då borde jag fundera på vad vi ska äta idag. Räknas det som matlagning om jag köper hem något färdigt?
Härligt!Fick prata med en VÄLDIGT glad chef som sa att det var som en skänk från ovan med någon som kan hjälpa till med diktaten Imorgon säger jag upp mig från min fasta tjänst för att vara timvikarie, hemifrån