Grattis!Gissa vem som fick jobbet?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Grattis!Gissa vem som fick jobbet?
Har varit där, det är superhäftigt!Föreslog för sambon att vi skulle till Sala silvergruva. Insåg sen att det var en dum ide (när den väl var insåld), jag är rädd för grottor...
Föreslog för sambon att vi skulle till Sala silvergruva. Insåg sen att det var en dum ide (när den väl var insåld), jag är rädd för grottor...
Gissa vem som fick jobbet?
Har varit där, det är superhäftigt!
Åh det hade varit så härligt!Ja, jag gillar den verkligen och guiden var jättebra (blev tex inte stressad av att ha två geologer på rundturen ).
Då är det bara att besöka Falu gruva för dig då Jag kan fixa specialvisning av omnejderna
Sov gottOch där tog det mentala batteriet slut. Orkar knappt sitta i soffan, får nog flytta till sängen istället.
Ska se klart på mästerkock först, sen är det godnattSov gott
Och @athena_arabiansÅh det hade varit så härligt!
Jag älskar att vara under jord. Det är något med luften eller något. Det häftigaste jag vet är dessutom när det verkligen blir så där kolsvart som det kan bli där nere.
Jag har drömt lite om att sadla om och jobba med något där jag får komma ner i gruvor.
Men åh vad kul ju!!! Grattis!Gissa vem som fick jobbet?
Åh tusan, det hade jag glömt! Det måste vi ju seSka se klart på mästerkock först, sen är det godnatt
Fast den är väldigt "icketrång" för att vara en gammal gruva Men jag förstår om du tycker det är obehagligt.
Personligen har jag noll problem med att vara under jord men höjder gör mig rejält illamående.
Tur det finns folk som er som vågar va under jord min gräns går vid skyddsrummet under jobbet För ett antal år sedan var jag på en rekryteringsträff med LKAB, lät intressant och lovande tills den där detaljen om jobba under jord kom... tog nån minut så ändrade jag mig, såg framför mig hur jag skulle råka köra maskinen över kanten på vägen ner, det skulle rasa in och allt möjligtÅh det hade varit så härligt!
Jag älskar att vara under jord. Det är något med luften eller något. Det häftigaste jag vet är dessutom när det verkligen blir så där kolsvart som det kan bli där nere.
Jag har drömt lite om att sadla om och jobba med något där jag får komma ner i gruvor.