Gud vad kul! Jättegrattis!Gissa vem som fick jobbet?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gud vad kul! Jättegrattis!Gissa vem som fick jobbet?
Hoppsan, tre glas vin före middag efter en dag då man ätit ovanligt lite var kanske inte jättesmart. Statistikmöte med chefen imorgon kl 9 blir så att säga, eh, "intressant"Njuter av en (alldeles för) sen lunchrast och av att för första gången på hela dagen kunna andas lite. Jäklar i min lilla låda vad stressad, arg och frustrerad jag har varit idag! Det var mestadels helt befogat, men nu börjar det ordna upp sig lite. Ska jobba ett par timmar till och sen ladda om för att möta upp mina kollegor på vinbaren som ligger på min gata. Det var inte ens mitt förslag att gå just dit, men "oturligt" nog har jag lyckats få min finsmakare till chef att uppskatta detta ställe också så nu vill han aldrig gå någon annanstans Inte mig emot, det är ett extremt trevligt ställe med spännande viner, otrolig service och dessutom krypavstånd hem!
Gissa vem som fick jobbet?
Grattis!!Gissa vem som fick jobbet?
Vad är det för jobb och när ska du börja?Gissa vem som fick jobbet?
Han är lite tröttsam Han får skav av allt oavsett hur mycket man borstar därför han får duscha flera gånger i veckan. Fick hem honom i december och han hade mellanlandat hos sin gamla tränare för att vila över natten, och han sa till alla släpp inte ut On the Line för då kommer han rulla sig .. Någon tyckte synd om honom och släppte ut honom.... De droppa lera om honom när han klev av transporten hemma@MayGrace Jag har två likadana. Mor och son detta är mamman och sonen är likadan
Vårkänslor när det är typ 2 grader ute och lera
Visa bifogad fil 85603