Vad gör vi? Del CXLVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Äntligen är febern nästan borta! I morse när jag kollade i spegeln fanns det ju plötsligt liv i ögonen. Ser inte ut som två sillburkar någon kört en mixer i mer. 😅
Solsken och mysig skogsrunda med hundarna piggade upp. 😍
Jag hasade mest runt lite sakta. Men de fräste på järnet och motionerade sig själva. 👍
Försökte fota ena hunden och den andra kände att den skulle vara med:
40439F0E-E855-494B-9CF8-4402A202672F.jpeg
 
Stressen över allt har börjat göra sig fysiskt påmind då jag haft ont i bröstet i över ett dygn. Typiskt symtom för mig när jag är pressad/stressad/ångest .. Dags att sätta sig ned skriva ned listor på vad som är viktigt och vad är mindre viktigt just ju för att bara överleva.

Men först andas in och andas ut ska ta mig lite te tror jag, kan nog inte dricka så mycket mer kaffe idag 🤪🤣
 
Liiiite slut i huvudet, känner jag, efter att ha jobbat 8-15:30 och sedan ilat hem för att sitta på digital konferens 16-18:30. Kastade i mig lite mat och började eld i kaminen i de små pauserna som gavs. Det var absolut inte ointressant, men hjärnan är ju inte i sin bästa form efter en sådan arbetsdag. Och imorgon (plus i övermorgon) är det bara att ge sig på det igen.... :crazy::D Helgen kommer att bli välbehövlig, vill jag lova.....
 
Det är lite cirkus här hemma. Jag skulle gå och köpa klorin, kom hem med klorin, två chokladkakor (som jag definitivt inte skulle ha), kattgodis, och en planteringsspade O_o
Jag städar, katten får astmaattack, den ger sig inte med puff så jag ger en puff till. Nu är hon helt galen och far runt som en galning och drar runt med planteringsspaden. Jag städar och så fort jag så mycket som vänder huvudet mot henne får hon spunk och rejsar iväg med ragg och stor svans. Ögonen är som tefat.

Tur ingen ser oss :D
 
Det är lite cirkus här hemma. Jag skulle gå och köpa klorin, kom hem med klorin, två chokladkakor (som jag definitivt inte skulle ha), kattgodis, och en planteringsspade O_o
Jag städar, katten får astmaattack, den ger sig inte med puff så jag ger en puff till. Nu är hon helt galen och far runt som en galning och drar runt med planteringsspaden. Jag städar och så fort jag så mycket som vänder huvudet mot henne får hon spunk och rejsar iväg med ragg och stor svans. Ögonen är som tefat.

Tur ingen ser oss :D
Är det astmamedicinen som gör att hon blir sådär koko? :laugh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Hittar ingen tråd om detta innan men tänkte att det skulle kunna vara en rolig grej. Så, vad har du lärt dig idag? Stort eller litet...
Svar
3
· Visningar
292
Senast: hastflicka
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 649
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
21 22 23
Svar
455
· Visningar
22 788
Senast: Lilla
·
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
634
Senast: Whoever
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Unga brottslingar
  • Tjockistråden 4
  • Roliga saker som barn säger

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hur är processen
  • Valp 2025
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp