Jag är hungrig! Maten håller på att bli tillverkad så förhoppningsvis hinner jag inte svälta ihjäl
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så göllig!köpt en liten brödrost,
Visa bifogad fil 85515
Behöver du ens fråga? Det är väl självklart!Föreläsning om nyckeltal inom kyrkogårdsförvaltning. Får man äta glass för att stå ut?
Snart bär det av mot jobbet. En potentiellt lång dag på G.
Självklart! Med torrhet på den nivån går det bra att äta knark för att stå ut.Föreläsning om nyckeltal inom kyrkogårdsförvaltning. Får man äta glass för att stå ut?
Är det astmamedicinen som gör att hon blir sådär koko?Det är lite cirkus här hemma. Jag skulle gå och köpa klorin, kom hem med klorin, två chokladkakor (som jag definitivt inte skulle ha), kattgodis, och en planteringsspade
Jag städar, katten får astmaattack, den ger sig inte med puff så jag ger en puff till. Nu är hon helt galen och far runt som en galning och drar runt med planteringsspaden. Jag städar och så fort jag så mycket som vänder huvudet mot henne får hon spunk och rejsar iväg med ragg och stor svans. Ögonen är som tefat.
Tur ingen ser oss
Kajsa längtar tills hon får gå ut om 9 dagar Nedräkning pågår enligt Fröken katt Veterinären sa att då borde såret vara så pass läkt att hon kan ut och röja igenVi gick för övrigt lite vilse och hittade två kojor mitt i skogen. Visa bifogad fil 85552