Precis så är det här med. Du har min fulla sympatiJag ser snart ut som Rudolf, har inga näsdukar hemma utan snyter mig i toapapper
Tror det är inne med röd näsa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Precis så är det här med. Du har min fulla sympatiJag ser snart ut som Rudolf, har inga näsdukar hemma utan snyter mig i toapapper
Till mig sa de samma sak, men att det bara gällde de första två åren. Sen är det inte lika bråttom och då försvinner jag ur deras system och ska ringa min vanliga tandläkare istället.Min tandreglerare har varit extremt tydlig med att om retainern lossnar ska jag ringa direkt och få en tid, för att tänderna flyttar sig väldigt fort annars och då har du kastat hela tandregleringen i sjön. Så det låter rimligt att du får en tid så snart som möjligt.
Tänker på en kamrats släkting, som när vi körde till södra Tyskland i slutet på 80-talet. De körde flera mil för att möta oss på en rastplats för att ta emot en leverans av svenskt godis. Det var en banankartong nästan full.Vi har just avslutat middagen ... och jag sitter har och vraker, riktigt VRAKER i mig Ahlgrens bilar. Forst de rosa, sedan grona, och sist de godaste, de vita. Jag fick en leverans av 10 pasar i gar ... Jag har nu 7 pasar kvar ... kanske det gar at en till i kvall.
Aha okej . Luftvärmepump hade vi I förra boendet, det och el-element. Ingen torktumlare här heller ☺. Ett par gånger i veckan ska du väl behålla som sagt . Jag kunde bada uppåt 5 dar och sitta idiotlänge i badbaljan dvs aj i bäckenmuskler o så sen. Dumt. Har ju sett att vår förbrukning ökade raskt i den vevan ägg badbaljan kom hem (!).Det är ju bra. Vi har redan som vana att bara ha igång luftvärmepumpen ca halva dygnet. Jag brukar stänga den sen eftermiddag och elda i kaminen i stället, och sedan får den gå på kl 5 på morgonen via timer. För övrigt har vi två elradiatorer som stöttning. De brukar stå på 18 grader. Önskar att det fanns mer att spara där! Torktumlare har vi ingen. Det jag "syndar" mest med är att TVn brukar stå på standby, och att jag badar ett par gånger/vecka. TVn borde jag absolut börja stänga, men mina skumbad vill jag nog behålla. De njuter man ju i alla fall av ! Jag borde se över tätningslister i fönster och dörrar dock.... Där kan jag nog göra en förbättring !
Det är brunt och inte riktigt lika sött som messmör. Gott men omöjligt beskriva smakenJag är lite osäker på gammeldags messmör? Är dock bekant med mesost.
TackSnyggt! Jag behover borja titta efter snyggt tyg till mina stolar ocksa.
Följer upp den här posten med att jag efter jobbet igår slank in och köpte några flaskor av en likaledes helt nysläppt 4-årigt fatlagrad suröl från Landskrona. Skåne kan.Klockan 10:00:05 hängde jag på låset på Systembolagets websida och beställde litet nysläppt efterlängtad stout från Malmö.