Jag är lite osäker på gammeldags messmör? Är dock bekant med mesost.Lägg till att det finns både messmör och gammeldags messmör också
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är lite osäker på gammeldags messmör? Är dock bekant med mesost.Lägg till att det finns både messmör och gammeldags messmör också
Sötisar!De här två alltså.. IOM att den yngre hunden nu är stor nog att se ut genom altan-dörren har de insett att det ibland går fåglar på det taket. Då ser man bara fotspåren från fågeln genom taket. Tydligen OTROLIGT intressant IOM att de spenderat en himla massa tid där idag.
Visa bifogad fil 85511
Ja, de där två är fortfarande lite skalliga och tufsiga om öronen. De ska få mkt längre och tätare fransar där när de blir äldre.Sötisar!
Den där bilden gav mig värsta light bulb moment. Har aldrig förr kopplat varför rasen heter papillon, men där blev det verkligen tydligt!
God natt............eller nä kanske inteLyckades ta en Koffeintablett istället för Magnesium ikväll.... måste nog märka upp burkarna lite bättre
Åh nej!Lyckades ta en Koffeintablett istället för Magnesium ikväll.... måste nog märka upp burkarna lite bättre
Åh nej! Jag har faktiskt råkat ta koffeintablett istället för insomningstablett när jag tyckte jag var smart som packat alla piller i en burk inför resa.Lyckades ta en Koffeintablett istället för Magnesium ikväll.... måste nog märka upp burkarna lite bättre
God natt............eller nä kanske inte
Åh nej! Jag har faktiskt råkat ta koffeintablett istället för insomningstablett när jag tyckte jag var smart som packat alla piller i en burk inför resa.
Hoppas du får sova iaf!
Åh nej!
Kokar spaghetti - började laga köttfärssås vid midnatt