har du inget mjukt tyg?Jag ser snart ut som Rudolf, har inga näsdukar hemma utan snyter mig i toapapper
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
har du inget mjukt tyg?Jag ser snart ut som Rudolf, har inga näsdukar hemma utan snyter mig i toapapper
Det låter som en utmärkt idé, jag anmäler mig som arbetskraft. Är skitless på vinterNågon kan ta den här vintern och skicka åt skogen typ Hästarna kom knappt ut och jag kom knappt till stallet. Ska bli hästuppfödare och bostätta mig i Spanien eller liknande istället. Hästarna kan ju bo här medan jag solar
Vi fortsätter skoja på kollegans bekostnad. Nu har han fått en ny skylt på sin kontorsdörrKollegan har kört i diket nu på morgonen på grund av snorhalt väglag. Han väntar fortfarande på bärgare och har inte ens kommit till jobbet än men vi har såklart redan döpt om honom på personaltavlan
Visa bifogad fil 85145
Den som myntade uttrycket: lögn förbannad lögn och statistik - hade ännu inte träffad på .pptÅdrar mig cerebral nekros by .ppt
Jag inser också med en blandning av bestörtning och tillfredsställelse hur mycket jag har kvar att lära ifråga om att kommunicera relativt enkla sammanhang på så komplicerade sätt som möjligt.
JA!Föreläsning om nyckeltal inom kyrkogårdsförvaltning. Får man äta glass för att stå ut?
Jag är ju lite gammal och förstår inte riktigt tjusningen.Åh! LAN!
Det höll vi på mycket med i tonåren och unga vuxna, så roligt! Såklart tonåringen ska lana.
Du kan starta en ny karriär som glassfabrikör!Till helgen ska jag gå på det här.
https://www.aldentestockholm.com/matlagningskurs/gor-egen-glass-gelato/
Aldrig!Du kan starta en ny karriär som glassfabrikör!