Vad gör vi? Del CXLVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Haft totalt sammanbrott inklusive störtböl över plugget. Ursäktat mig från övningsuppgiften i grupp och ska göra den själv från början istället. Blir veckans projekt.

Samlat mig nu och dricker te. Sedan promenad, allergivaccination och ridning ikväll. Tar med datorn så jag kan repetera lite. Bah. Så.. stabil :crazy:
 
Kollegan har kört i diket nu på morgonen på grund av snorhalt väglag. Han väntar fortfarande på bärgare och har inte ens kommit till jobbet än men vi har såklart redan döpt om honom på personaltavlan 😂

Visa bifogad fil 85145
Vi fortsätter skoja på kollegans bekostnad. Nu har han fått en ny skylt på sin kontorsdörr 😂

Namnlös.jpg
 
Jag borjade frysa om fotterna i slutet pa October ... och fortsatte med det hela November och December. Sista veckan i January stickade jag ett par sockar som blev sa himla varma och skona ... Da kom jag pa att jag ocksa skulle sticka ett par langa strumpor som "leg warmers" samtidigt. Sa himla fiffigt att bli varm om mina onda knan och fotleder ocksa.:up:

Jag har stickat foten pa forsta strumpan ... som ser ut att bli valdigt mysig i sa varmt och mjukt garn ... I gar var det +20*C i solskenet pa var veranda. Vadda behova "leg warmers"?:meh::grin: Hoppas jag kan fa dem klara tills nasta host i alla fall.:angel:
 
Ådrar mig cerebral nekros by .ppt 😵

Jag inser också med en blandning av bestörtning och tillfredsställelse hur mycket jag har kvar att lära ifråga om att kommunicera relativt enkla sammanhang på så komplicerade sätt som möjligt.
Den som myntade uttrycket: lögn förbannad lögn och statistik - hade ännu inte träffad på .ppt:devil:

Men i rätt händer (t.ex mina :angel:) är .ppt det mest geniala verktyget för att få sin vilja igenom mot högre chefer... :angel: :D
 
Jag har f.ö nyss vaknat efter en lite powernap på 1 timme, vad hände där O_o
Men det tar otroligt mycket på krafterna att lämna, vad som känns som en 10 L-hink, blod. Mycket duktig ung provtagerska idag, hon hittade rätt direkt och fick sitt blod och jag svimmade inte :up: Hon fick beröm! :heart

Nu ska jag få i mig lite te och hoppas att krafterna återvänder så jag kan spakla lite i badrumstaket.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Hittar ingen tråd om detta innan men tänkte att det skulle kunna vara en rolig grej. Så, vad har du lärt dig idag? Stort eller litet...
Svar
3
· Visningar
292
Senast: hastflicka
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 649
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
21 22 23
Svar
455
· Visningar
22 788
Senast: Lilla
·
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
634
Senast: Whoever
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hur är processen
  • Valp 2025
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp