Sallad med glasnudlar, grönsallad, tomat, vattenmelon, sojabönor, rostade kikärtor, ärtskott och chipotlemayo.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Stek den! Men provsmaka gärna medan du skär upp den, den är god rå ocksåJag har längtat, jag har trånat, jag har suttit som på nålar, och nu är den här! I min kyl väntar två paket av ALSPÅNSRÖKT TOFU Men, hur ska jag bäst tillaga denna delikatess?
Stekt till raggmunkar är den fantastisk!Jag har längtat, jag har trånat, jag har suttit som på nålar, och nu är den här! I min kyl väntar två paket av ALSPÅNSRÖKT TOFU Men, hur ska jag bäst tillaga denna delikatess?
Stek den! Men provsmaka gärna medan du skär upp den, den är god rå också
Jag använder den gärna i en carbonara istället för kött, skär den i tärningar då!
Tack för tips! Återkommer med rapport efter lunchStekt till raggmunkar är den fantastisk!
Men även som den är i sallad eller på en macka är den god.
Stekt till raggmunkar är den fantastisk!
Men även som den är i sallad eller på en macka är den god.
Älskar raggmunkar!Åh vad gott det var evigheter sen jag gjorde raggmunkar. Det får bli lunch någon dag.
Den är verkligen fantastisk! Glad att du äntligen fått äta denFantastiskt gott med alspånsrökt tofu. Åt den ena på mackan, den andra ska jag spara, för jag vet inte när jag kan få tag på det igen. Och då ska jag köpa MASSOR
Fantastiskt gott med alspånsrökt tofu. Åt den ena på mackan, den andra ska jag spara, för jag vet inte när jag kan få tag på det igen. Och då ska jag köpa MASSOR
Tycker den är värd all hajpJag håller dig skyldig för att jag precis lagt ett par paket i kundvagnen. Hajpen, liksom!
Tycker den är värd all hajp
Jag gillar allt från anamma - utom dom där. Tyckte inte alls om kryddningen och till och med sambon som annars inte är lika ”finsmaklig” som jag, gillade dom inte heller.Testat anammas falafel för första gången, tycker garants är godare
Visa bifogad fil 72850
Jag gillar allt från anamma - utom dom där. Tyckte inte alls om kryddningen och till och med sambon som annars inte är lika ”finsmaklig” som jag, gillade dom inte heller.