Är det någon som har tips på hur man gör den bästa quinoa? Tyckte jag kokade enligt anvisningarna, men kändes som att det snarare hade behövts minst dubbelt så lång tid..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag kokar den som ris och pasta, i för mycket vatten som jag häller av när den ser klar ut. Sen på med lock och låt stå några minuter.Är det någon som har tips på hur man gör den bästa quinoa? Tyckte jag kokade enligt anvisningarna, men kändes som att det snarare hade behövts minst dubbelt så lång tid..
Ah! Försökte ungefär koka den som jag kokar ris, men då ska jag koka med mer vatten och hälla av nästa gång!Jag kokar den som ris och pasta, i för mycket vatten som jag häller av när den ser klar ut. Sen på med lock och låt stå några minuter.
Har du provat Vegmes grillkorv? Den tycker jag är bättre än många andra vad gäller just skinndelen.Sweet peas, potatisgratäng, och korv. Måste säga att jag saknar det knäckiga skinnet på korv, vegankorv är alltid så platt i konsistensen.
Nej, tack för tips!Har du provat Vegmes grillkorv? Den tycker jag är bättre än många andra vad gäller just skinndelen.
Edit. Och i smak för den delen! Mycket bra vegokorv.