Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh vad jag blir sugen på varma mackor nu! Visst går det att göra i ugn? Blir det gott i ugn?
Åh ja! I ugn brukar jag passa på att köra "blötare" toppings, typ svampstuvningar under ett täcke av prästost. Mums!Åh vad jag blir sugen på varma mackor nu! Visst går det att göra i ugn? Blir det gott i ugn?
Åh gud vad gott det låter! Ska jag definitivt äta imorgonÅh ja! I ugn brukar jag passa på att köra "blötare" toppings, typ svampstuvningar under ett täcke av prästost. Mums!
Men ungdomen nu förtiden! Det var ju så man alltid gjorde varma mackor förr innan de där mackjärnen dök upp! I ugn så toppar man alltid med ost så den blir gratinerad, godare tycker jag på många sätt.Åh vad jag blir sugen på varma mackor nu! Visst går det att göra i ugn? Blir det gott i ugn?
ör jag varma mackor idag eller imorn så är det definitivt den här trådens fel.Men ungdomen nu förtiden! Det var ju så man alltid gjorde varma mackor förr innan de där mackjärnen dök upp! I ugn så toppar man alltid med ost så den blir gratinerad, godare tycker jag på många sätt.
Har det kommit en ny tråd eller vart tog alla vägen?