Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det blir så fint med rödkål också!Favoritmat i värmen. Bönor i botten.
Visa bifogad fil 74409
Jag har en rödkålsperiod. När vi gjorde pizza vräkte jag på rödkål efter den kom ur ugnen. Jag har varit jättetrött på pasta men insåg att det blir jättegott med störst del rödkål, ärtfärssås och pasta.
Stekt potatis är så himla gott! Synd bara att det är så omständigt.
Ser gott ut! Vad är det i såsen förutom färs?Visa bifogad fil 74471
Har aldrig gillat olika färser särskilt mycket men ärtfärsen är mycket bättre än sojafärsen tycker jag.
Nästan ingenting... Bara passerade tomater, tomatpuré, havregrädde och kryddor.Ser gott ut! Vad är det i såsen förutom färs?
Visa bifogad fil 74497
Gjorde denna igår och vilken hit! Blev supergott och kul att laga med aubergine, äter det för sällan.
Gjorde 1,5 gånger mängden på såsen dock och redde med lite, lite potatismjöl på slutet för att få rätt konsistens på såsen. Kommer absolut laga igen, gick dessutom jättesnabbt.
Ja men lite så jag kände också! Här kostade de bara 9 kr styck så vi slog tillMums! Arkiverar detta recept tills aubergineskörden kommer igång här, ser ut som något helt i min smak. Och lite annorlunda auberginekombinationer, i alla fall för mig. Kul!
Grönkålspasta!Vad är er bästa pastasås som INTE har tomat i sig? Gärna med mycket grönsaker, men ändå mustig i smaken liksom.
Åh, älskar grönkål!! Tack för tipset!
Den är så god!
”Carbonara” - en försvenskad sådan med grädde som sås, gröna ärtor och vi lägger även till rökt tofu men receptet är utan tofu. Det rökta paprikapulvret är det som gör hela rätten!Vad är er bästa pastasås som INTE har tomat i sig? Gärna med mycket grönsaker, men ändå mustig i smaken liksom.