Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundavel & Ras Behöver bolla lite med er erfarna bukare känner jag :) Min ena tik är i löp nu och jag har fått lov att låna en hane på hyfsat långt...
Svar
1
· Visningar
5 882
Övr. Hund Lite lullig rubrik, men kom inte på någon bättre. Satt och funderade på det med att det finns dom som anser att en hund tillhör alla...
2
Svar
33
· Visningar
3 385
Senast: martensson
·
Övr. Hund Var på en inoff-utställning i helgen. I slutet av dagen går min mamma fram till domarbordet för att hämta kritik åt sin valps uppfödare...
2
Svar
38
· Visningar
5 766
Senast: Linnea F
·
Övr. Hund Hur gör ni med era hundar när ni jobbar? Hur länge klarar dom sig? Hur aktiverar ni dom före och efter jobbet? Hur har ni löst just...
2
Svar
34
· Visningar
7 311
Senast: Linnea F
·
Hundavel & Ras Min tik fick valpar den 19/4. Nu efter 5 dagar (det började redan efter ett dygn) så står hon vid grinden och vill komma ut emellanåt...
Svar
5
· Visningar
4 807
Senast: falukorw
·
Övr. Hund Min mamma äger en 8-årig tik som även jag känner väldigt starkt för. Vi skaffade henne under mina tonår, och jag har alltid varit mkt...
2 3
Svar
45
· Visningar
4 000
Senast: StandByMe
·
Övr. Hund De dagar jag lånade hund slog det mig hur många småhundar det är som "bär sig åt" vid hundmöten. Kaxar upp sig, bjäbbar och är utmanande...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
8 214
Senast: Taxilock
·
Hundhälsa Nu när det äntligen börjar bli lite vår å isen är borta från vägen är det dags att damma av cykeln å börja cykla med vovvarna! Vad har...
Svar
1
· Visningar
688
Senast: Lazy Lady
·
Övr. Hund Jag får sån ångest över allt hundfolk som är aktiva och skriver allt på Facebook om sina prestationer med sina hundar. Jag är...
2
Svar
23
· Visningar
2 752
Senast: muppia
·
Övr. Hund Vilka är skillnaderna mellan en staffordshire bullterrier och staffordshire terrier? (förutom storleken då) Vilken är mer förarvek...
Svar
5
· Visningar
3 721
Senast: Sorelli
·
Hundhälsa Min nya kompis Ila har varit halt sedan en hundattack förra helgen och ska enligt veterinären vila. Hon får inte springa, busa, hoppa...
Svar
6
· Visningar
2 587
Senast: fryckan
·
Hundträning Som rubriken lyder, hur tränar man sin hund att vara mer trygg i sig själv? Min hund spänner sig mycket vid hundmöten, reser ragg och...
Svar
0
· Visningar
818
Senast: Banni
·
Övr. Hund Hej jag skulle behöva tips och råd hur jag får min hund att gå i koppel. Jag har hämtat hem en 6 månaders valp, som är hur go som helst...
Svar
10
· Visningar
1 586
Senast: Sorelli
·
Hundhälsa Opererade för snart två veckor sedan ut en tand på min hund som gått av. Efter detta får han inte tugga ben eller kampa på tre veckor...
Svar
7
· Visningar
8 441
Övr. Hund Hur är det med kommando till momentet apport? I reglerna står det att kommandot apport ska användas, är det alltså krav på det eller får...
Svar
5
· Visningar
869
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Nu har jag och hunden börjat hitta rytmen, för mina benhinnors skull springer vi mest på mjukt underlag, eftersom vi bor i...
Svar
9
· Visningar
1 461
Senast: dpmatte
·
Övr. Hund Ja, den kommentaren fick jag om min hund idag. Så här e det: Min hund e helt underbar att ha och göra med. Men kan i stort sett göra...
2
Svar
38
· Visningar
4 304
Senast: Aliil
·
Hundhälsa Min familj fick för en vecka sen hem en tio månaders tikvalp (airedaleterrier) för att passa i ett par månader för att vår egen hund ska...
Svar
8
· Visningar
6 524
Senast: Sickan
·
Övr. Hund Vi måste avliva vår gamla tik imorgon då hon har svårartad cancer som spridit sig i hela kroppen.. Vår dvärgpinschertik kommer då att...
Svar
10
· Visningar
1 429
Senast: Smurfoff
·
Övr. Hund Jag vill göra anlagsprovet i viltspår med min Basset. Som jag förstår det så kan man göra det genom vilken rasklubb som helst...
Svar
5
· Visningar
5 794
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka