Hundträff Norrköping?

Sv: Hundträff Norrköping?

Ska köra whippetrace (vid brukshundklubben i norrköping) klockan 13.00 så bara jag hinner dit är det lugnt :)
Hur länge har ni tänkt att man ska ses?

Typ 1-2h eller? Så man hinner gå en promenad och de som vill kan släppa hundarna i rastgården? (och fika men det kan man ju göra om hundarna ska springa i rastgården)

Ska köra whippetrace (vid brukshundklubben i norrköping) klockan 13.00 så bara jag hinner dit är det lugnt :)
Hur länge har ni tänkt att man ska ses?

11 skulle passa mig perfekt och Loppan perfekt :)

Och föresten, whippetrace låter också himla intressant. Visste inte att det fanns i Norrköping.

OJ, det har jag helt missat. Det ska jag och Loppan absolut prova på när hon blivit tillräckligt gammal :)

Brukar de ha tävlingar där också? Jag är lite sugen på att åka och titta nångång :p

Då tycker jag vi kör en Linköpingsträff också!

Vet inte.. KM vet jag att de har, men är osäker på ifall de har andra tävlingar..

KL*

jaha, vad säger alla nu då? helgen närmar sig och jag är i alla fall väldigt taggad för en liten promenad på lördag klockan 11

Jag med! Och har bestämt mig för att släpa med den mest ouppfostrade och minst miljötränade av Bassebusarna.. Han behöver se andra hundar & lära sig att de inte äter upp honom.. :D

KL*

jaha, vad säger alla nu då? helgen närmar sig och jag är i alla fall väldigt taggad för en liten promenad på lördag klockan 11

fler som är säkra på att dom kommer på lördag? så vi vet hur många vi ska vänta på ;)

Tyvärr måste jag snåla på bensinen lite för ska till Nkpg på måndag och sen nästa lördag igen på Hundens Dag (12/5), ingen mer som ska på det?

Tycker det låter roligt och kan va bra social träning för Cashmir :)

Var är hundens dag

ang promenad på Lördag: Jag är så gott som säker på att jag kommer med fegBassen, OM min andra hund inte blir dålig, han blev nämligen huggormsbiten idag så nu är det 2 dagar som är mest kritiska :crazy:
Men som det ser ut nu så fixar han det här fint & jag vågar lämna honom ensam på Lördag..

Tyvärr måste jag snåla på bensinen lite för ska till Nkpg på måndag och sen nästa lördag igen på Hundens Dag (12/5), ingen mer som ska på det?

Tycker det låter roligt och kan va bra social träning för Cashmir :)

Liknande trådar

Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 825
Senast: Maniac123
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 729
Senast: fixi
·
Övr. Hund Vad tycker ni om hundägare som låter sina (väldresserade) hundar gå lösa? Jag har lagt ner väldigt mycket jobb på att träna min hund...
26 27 28
Svar
551
· Visningar
20 948
Senast: hollypolly
·
Övr. Hund Någon som har el har haft en tik som man kan se som dominant i flock med annan/andra hundar? Hur har det visat sig? Funderar över min...
2
Svar
26
· Visningar
2 684
Senast: BornAgain
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka