fejko

Trådstartare
Blir inte vettig på min SAM ansökan. Jag får fel 1) Jag har inte svarat på om mitt jordbruk ingår i en koncern. Det har jag visst!
2) Jag har inte svarat på hur många procent av mitt jordbruk som bedrivs ekologiskt. Jag har svarat 0%.
Ändå får jag fel i ansökan.
Vad ska jag göra? Vågar man skicka in ändå?

Blir inte vettig på min SAM ansökan. Jag får fel 1) Jag har inte svarat på om mitt jordbruk ingår i en koncern. Det har jag visst!
2) Jag har inte svarat på hur många procent av mitt jordbruk som bedrivs ekologiskt. Jag har svarat 0%.
Ändå får jag fel i ansökan.
Vad ska jag göra? Vågar man skicka in ändå?
Om det inte har löst sig av sig själv under natten (för ibland buggar det i systemet) så ringer du till länsstyrelsernas jourtelefon - En väg in - 0771-67 00 00. De kan hjälpa till att titta på ansökan och om de inte hittar ett uppenbart fel kan de sätta dig i kontakt med teknisk support på jordbruksverket.

Bor du i Västernorrland får du ringa 0611 - 34 90 70.

Telefonjouren hos din länsstyrelse (minus västernorrland) är öppen 8-16 och sedan har alla länsstyrelserna gått ihop så det finns gemensam bemanning även 16-18. Även jordbruksverket brukar ha utökad bemanning som matchar länsstyrelsernas, för att kunna hjälpa till vid tekniska problem.

Liknande trådar

Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 3 4 5
Svar
94
· Visningar
3 164
Senast: AbCdE
·
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma... 2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 427
Senast: Squie
·
Juridik & Ekonomi Står i funderingar på att sälja, men kommer få en vinst på ca 1 200 000kr, vilket gör att jag måste betala ca 180.000kr i skatt efter...
Svar
11
· Visningar
1 330
Senast: Presto
·
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var... 2
Svar
26
· Visningar
2 784
Senast: Derivata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Sommartid
  • Vad gör vi? Del CCXI
  • Mellanmål

Hund, Katt, Andra Djur