Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Mina föräldrars hund har nu kräkts rätt stora mängder magsaft vid olika tillfällen de senaste två dagarna. Så vitt vi sett har han inte...
Svar
6
· Visningar
4 492
Övr. Hund Jag har en dalmatinertik som är åtta år. Hon har blivit extremt hungrig och funderar därför på om det är läge att byta foder till något...
Svar
6
· Visningar
3 148
Senast: linnsan
·
Hundavel & Ras Hej! Kan börja med att jag inte är något troll, har läst här i lite mer än ett år men inte haft nått behov av användarnamn. Nu är...
2
Svar
22
· Visningar
7 004
Senast: Modig_Korn
·
Övr. Hund Jag har blivit väldigt sugen att testa en bötchersele på Rover efter tips i brukstråden om att en sådan kan hjälpa hunden att få ner...
Svar
5
· Visningar
4 077
Senast: Snurrfian
·
Övr. Hund Hej!:D Vi ska köpa en Shetland Sheepdog hane snart!:laugh: Ska de ha sele eller halsband när de är små?:confused: Eftersom de är en...
Svar
12
· Visningar
1 943
Senast: Belethien
·
Hundhälsa På sistone har jag noterat att det händer något med Ivans päls. Den försvinner liksom. Och innan jag blir hysterisk (:angel:) och tror...
Svar
4
· Visningar
1 184
Senast: Blueberry
·
Hundhälsa Igår upptäckte jag en knöl på min hunds högra framtass. Den sitter en liiiten bit upp från själva tassen, dvs klorna, på handloven eller...
Svar
8
· Visningar
12 306
Hundhälsa Jag har en tik som nyligen fyllde 8 år, och som varit inkontinent sedan hon kastrerades vid 4 år års ålder. Vi har provat lite olika...
Svar
3
· Visningar
3 065
Senast: movi
·
Hundavel & Ras http://www.thekennelclub.org.uk/item/4199/23/5/3 Nu börjar det äntligen hända saker!:bow:
12 13 14
Svar
275
· Visningar
26 410
Senast: Varmblod90
·
Hundhälsa Har en omplaceringstik, står pitbull i papprena men hon har ingen stamtavla, så jag säger blandras av muskelhundstyp. I veterinärens...
Svar
5
· Visningar
1 100
Senast: AnnaKarinA
·
Övr. Hund Jag har anmält mig och min 8-månaders till en inofifciell utställning den 6:e maj. Men nu börjar jag tveka om jag vågar :p Jag har...
Svar
4
· Visningar
837
Senast: MiniLi
·
Övr. Hund Jag har funderingar på att skaffa mig en liten hund. Men jag är kroniskt sjuk och vissa dagar kommer jag inte upp ur sängen, dom dagarna...
2
Svar
39
· Visningar
3 269
Senast: Jenka
·
Hundhälsa Finns det någon här på buke med erfarenhet av vaskulit? Vad för behandling har hunden fått? Har det blivit bättre?
Svar
7
· Visningar
9 107
Hundhälsa För en vecka sedan märkte jag att Glenn var slö och han var inte alls intresserad av att äta, utan bara dricka vatten. Hans slemhinnor...
Svar
11
· Visningar
31 226
Senast: Kilauea
·
Hundhälsa Min gammelfarbror fick nått slags krampanfall nu på kvällen,jag trodde han låg och kliade sig i örat och vred på huvudet för att det var...
Svar
16
· Visningar
8 178
Senast: Fibusen
·
Övr. Hund Spelar det någon roll vems namn som står på anmälan till MH, skrev nämligen min sambos namn (eftersom han står som ägare till hunden på...
Svar
13
· Visningar
1 056
Senast: Flixon
·
Hundhälsa Stämmer detta? "VIKTIGT FÖR HUNDÄGARE!!! Läs och sprid!!! Hundgodis tillverkat i Kina har dödat el skadat över 200 hundar i USA...
Svar
8
· Visningar
2 101
Senast: em-pirre
·
Hundträning Hej! Ska väl göra en lång historia ganska kort. Endel kanske vill ha hans historia för att förstå hunden. Tog hem en gnutta jobbig...
Svar
6
· Visningar
6 953
Senast: dpmatte
·
Hundhälsa Usch känns inge roligt det här!! Vill ha hjälp med lite tips, råd och förslag på vad som kan vara galet med ögonen. Hunden har...
Svar
7
· Visningar
4 540
Senast: Nominous
·
Hundhälsa :p Ok, min snart treåriga (sedan länge)kastrerade hane skrämde typ ihjäl mig nyss... Jag sitter i soffan och han ligger här bredvid...
Svar
5
· Visningar
5 855

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka