Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Ni som tältar med era hundar, var har ni hunden? I tältet, i absiden, utanför eller har den t.o.m ett eget tält? Och framför allt, vad...
Svar
10
· Visningar
5 021
Senast: Nordthor
·
Hundavel & Ras Nu går jag och min tik i väntans tider, ska bli super spännande och se hur allt kommer va och hur allt kommer bli. har nu 3 veckor... 6 7 8
Svar
149
· Visningar
15 543
Senast: Josssefine
·
Hundhälsa Vet någon en bra artikel/fakta som handlar om stora hundars motion. Hur mycket motion de behöver, mår bra av, om det finns några...
Svar
2
· Visningar
718
Senast: yennork
·
Övr. Hund Hej! Jag har tänkt att börja ge min hund vom og hundemat. Vad jag inte förstår riktigt är hur mycket jag ska ge per dag. Har läst att...
Svar
4
· Visningar
1 866
Senast: Jenka
·
Hundhälsa Jag har problem med att borsta min hunds tänder... Hon vänder bort huvudet och stretar emot. Hon gillar det verkligen inte men...
Svar
2
· Visningar
618
Senast: katja40
·
Hundhälsa Efter att ha förlorat min älskade prinsessa för bara 3 veckor sedan, så har jag trots allt tagit ett beslut om att jag vill ha hund...
Svar
10
· Visningar
18 300
Senast: vallhund
·
E
Övr. Hund HEJ! Hur är det med badandet redan, är dt för kalt för hundar så att det kan bli farligt? Min hund hoppade i så fort hon såg sjön igår...
Svar
2
· Visningar
964
Senast: eedurui
·
Övr. Hund Våran unghund skulle behöva träna på att stå, inför utställning. Träningen har blivit lite eftersatt pga sjukdom, flytt m.m. men det...
Svar
2
· Visningar
1 831
E
Hundhälsa Det var en kvinna på besök hos mig för några dagar sedan. Hon satt på golvet i mitt vardagsrum och tog upp min valp. En dvärg pudel tik... 4 5 6
Svar
107
· Visningar
11 347
Senast: Hellas
·
Hundavel & Ras Har börjat fundera på en kommande familjemedlem... I familjen finns redan en DSG som vi alla ÄLSKAR, men som inte riktigt håller för... 2
Svar
20
· Visningar
4 208
Övr. Hund För några dagar sen var jag ute med min lilla filur på promenad, vi kom till ett skogsparti och mötte en annan med hund. Då min hund...
Svar
10
· Visningar
1 866
Senast: Zartok
·
Övr. Hund Min hund fick ju sina första fästingar för en månad sen,skickade min son till apoteket för att köpa Ex-spot,men de hade bara...
Svar
16
· Visningar
1 502
Senast: Mary91
·
Hundavel & Ras Vet ej om det finns någon sådan här tråd men tänkte att jag lägger upp den ändå. Meningen med tråden är att vi som har en/flera raser... 2
Svar
27
· Visningar
4 179
Senast: lil-sis
·
Svar
0
· Visningar
152
Senast: Nordthor
·
Hundhälsa Hej! Min hund har svamp i sina tassar. Min veterinär föreslog ett schampo som heter fungoral, och att man även kan blanda ättika med...
Svar
3
· Visningar
7 704
Senast: fijja
·
Övr. Hund Någon som vet om det anordnas mh i närheten av Östersund.
Svar
2
· Visningar
979
Senast: igbest
·
Hundavel & Ras Jag läste i Härliga hund om Keeshond idag och blev lite nyfiken på den tyska spetsen i övrigt och spanade in de andra tyska spetsarna...
Svar
4
· Visningar
2 575
Senast: Asko
·
Hundhälsa Om man köper ett sånt kitt på apoteket, inkluderar det då även analysen på labbet eller måste man betala för den också? Hittade nu...
Svar
5
· Visningar
1 150
Senast: Lona
·
Övr. Hund En märklig, och lite löjlig händelse; Igår cyklade jag till vår lokala hundklubb. Där var ett ekipage som tränade, och en kvinna med... 2
Svar
27
· Visningar
3 877
Senast: _Amazing_
·
H
Hundhälsa Vad kan man använda förutom scalibor? Hunden fick på sig det och inom två timmar är huden på halsen röd, svullen och väldigt kliande...
Svar
19
· Visningar
2 286

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka