Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund I onsdags kväll fick jag hem denna lilla herre... 10-11 månader gammal, korsning bichon frisé/lhasa apso och väger ca 10 kg, lång och...
Svar
2
· Visningar
1 213
Senast: Jenka
·
Övr. Hund Som rubriken lyder så letar jag efter en bra och prisvärd sax att använda till det som ska klippas med sax ex. håret under magen.
Svar
3
· Visningar
1 204
Senast: igbest
·
Övr. Hund Ska på utställning med lille valpen imorgon och vi har låååångt att åka så vi kommer att behöva åka hemifrån orimligt tidigt! Har...
Svar
1
· Visningar
725
Senast: MiniLi
·
Övr. Hund Tänkte bara tipsa om serien Extraordinary dogs, som handlar om räddningshundar och andra extraordinära hundar helt enkelt, fantastiskt...
Svar
3
· Visningar
766
Senast: MiniLi
·
Övr. Hund Ja? Finns det folk som vill låna andras hundar för träning/tävling? Inom hästvärlden finns det ju fullt med medryttare som vill träna...
2
Svar
20
· Visningar
2 411
Senast: Niyama
·
Övr. Hund Ursäkt en kanske konstig tråd, men jag antar att jag behöver skriva av mig, älta och få fason på mina tankar. Efter att min älskade...
2
Svar
29
· Visningar
4 282
Senast: Jenka
·
Hundhälsa Har läst att det kan vara bra att ge glukosamin till en äldre hund för att "smörja lederna". Någon med erfarenhet? Upplever att vår hund...
Svar
7
· Visningar
2 050
Övr. Hund Har öppnat en bilskrot i närheten av det vi bor, och nu på kvällarna hör vi en hund yla... Tror de har skaffat en sk vakthund vid...
Svar
5
· Visningar
1 149
Senast: Dana
·
Övr. Hund Skriver den här tråden med en fråga som min kollega ställde till mig på lunchen idag. Hon har en hund hemma på drygt ett år, en tik...
Svar
16
· Visningar
1 547
Senast: Chloé
·
S
Hundhälsa Hej!! Jo det är så att jag kan behöva lite stöd och råd. Min familj har haft en småhund förut men han dog för rätt många år sen. Nu ska...
Svar
6
· Visningar
1 025
Senast: Lenis
·
F
Övr. Hund Ska köpa en liten klippmaskin för finklippning av häst och rakning av min långhåriga katts mage. Då den inte kommer att användas...
Svar
0
· Visningar
804
Senast: fnillson
·
Hundhälsa Jag har varit på Gotland några dagar och valpen har frossat rävbajs. Bör jag avmaska? Jägare håller just nu på att samla in avföring...
Svar
7
· Visningar
5 937
Hundhälsa Min tik som snart fyller tre år har mått bra på de foder vi haft tills nu. Hon har haft doggy och mått väldigt bra på det men nu märker...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
5 764
Senast: Mena3
·
Övr. Hund Nu ska vi bli medlem i rottweilerklubben och sbk. Men hur blir man medlem i skk? Vill gärna gå på Gotlands hundutställning i Augusti...
Svar
5
· Visningar
890
Senast: imac
·
T
Hundavel & Ras Jag skulle vilja ha tips på en bra Rottweiler kennel. Har en 7 årig tik och vi skulle vilja köpa en valp nu. Detta för att hon ska ha...
Svar
1
· Visningar
1 747
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Nu börjar de äckliga små djuren visa sig igen, min egen vovve har inte haft någon fästing än, men har hört fler som börjat plocka på...
2
Svar
39
· Visningar
3 690
Senast: Disen
·
Hundavel & Ras Hur många hundar får man som kennel ha i en lägenhet? Eller finns det inga bestämmelser för max antal?
Svar
0
· Visningar
719
Senast: sammi
·
Hundavel & Ras jag vill så gärna ha en liten cavalier. tycker dom är gudomligt söta och rasen skulle passa min livsstil och livsituation. jag är...
2
Svar
20
· Visningar
6 446
Senast: liteneliten
·
Övr. Hund Sedan jag var liten har jag fått inpräntat i huvudet att när man blir biten av ett djur (läs hund här), så ska man in till sjukhuset i...
2
Svar
21
· Visningar
9 728
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Där jag bor finns det 3 hundägare som älskar att träffas ute på gården och dricka kaffe medan deras hundar (modell medelstor - stor)...
2
Svar
35
· Visningar
4 363
Senast: Calazirya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka