Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Om man köper ett sånt kitt på apoteket, inkluderar det då även analysen på labbet eller måste man betala för den också? Hittade nu...
Svar
5
· Visningar
1 150
Senast: Lona
·
Övr. Hund En märklig, och lite löjlig händelse; Igår cyklade jag till vår lokala hundklubb. Där var ett ekipage som tränade, och en kvinna med... 2
Svar
27
· Visningar
3 877
Senast: _Amazing_
·
H
Hundhälsa Vad kan man använda förutom scalibor? Hunden fick på sig det och inom två timmar är huden på halsen röd, svullen och väldigt kliande...
Svar
19
· Visningar
2 286
Hundavel & Ras Min lilla blandistik fick valpar i förrgår! Fyra välskapta och pigga små gossar! Nu till min fråga! Eftersom vi har tre katter i...
Svar
8
· Visningar
1 827
Senast: Josssefine
·
Övr. Hund Länk till film http://djurblogg.nu/lily-forsvunnen-i-22-manader-se-aterforeningen/ Lite tårögd blir man
Svar
4
· Visningar
1 340
Senast: Taxilock
·
Övr. Hund För exakt ett ½ år sedan skrev jag en tråd där en av våra hundar vart påkörd av en bil och avled strax efteråt. Igår var det ett ½ år...
Svar
11
· Visningar
1 271
Senast: MiniLi
·
Hundhälsa grandistik 7 år, varit borta över helgen, fick hem henne i morse, och ser att vulvan är svullen, ser nästan ut som hon fått en pung...
Svar
10
· Visningar
1 565
Senast: jassica
·
Övr. Hund Jag ska beställa en cykelkorg till min hund. Han väger ca 6 kg. Jag vill ha en som är gjord för att ha hund i och jag vill ha honom...
Svar
4
· Visningar
1 976
Senast: Bison
·
Hundavel & Ras Behöver bolla lite med er erfarna bukare känner jag :) Min ena tik är i löp nu och jag har fått lov att låna en hane på hyfsat långt...
Svar
1
· Visningar
5 916
Övr. Hund Lite lullig rubrik, men kom inte på någon bättre. Satt och funderade på det med att det finns dom som anser att en hund tillhör alla... 2
Svar
33
· Visningar
3 388
Senast: martensson
·
Övr. Hund Var på en inoff-utställning i helgen. I slutet av dagen går min mamma fram till domarbordet för att hämta kritik åt sin valps uppfödare... 2
Svar
38
· Visningar
5 776
Senast: Linnea F
·
Övr. Hund Hur gör ni med era hundar när ni jobbar? Hur länge klarar dom sig? Hur aktiverar ni dom före och efter jobbet? Hur har ni löst just... 2
Svar
34
· Visningar
7 325
Senast: Linnea F
·
Hundavel & Ras Min tik fick valpar den 19/4. Nu efter 5 dagar (det började redan efter ett dygn) så står hon vid grinden och vill komma ut emellanåt...
Svar
5
· Visningar
4 861
Senast: falukorw
·
Övr. Hund Min mamma äger en 8-årig tik som även jag känner väldigt starkt för. Vi skaffade henne under mina tonår, och jag har alltid varit mkt... 2 3
Svar
45
· Visningar
4 008
Senast: StandByMe
·
Övr. Hund De dagar jag lånade hund slog det mig hur många småhundar det är som "bär sig åt" vid hundmöten. Kaxar upp sig, bjäbbar och är utmanande... 3 4 5
Svar
92
· Visningar
8 230
Senast: Taxilock
·
Hundhälsa Nu när det äntligen börjar bli lite vår å isen är borta från vägen är det dags att damma av cykeln å börja cykla med vovvarna! Vad har...
Svar
1
· Visningar
691
Senast: Lazy Lady
·
Övr. Hund Jag får sån ångest över allt hundfolk som är aktiva och skriver allt på Facebook om sina prestationer med sina hundar. Jag är... 2
Svar
23
· Visningar
2 760
Senast: muppia
·
Övr. Hund Vilka är skillnaderna mellan en staffordshire bullterrier och staffordshire terrier? (förutom storleken då) Vilken är mer förarvek...
Svar
5
· Visningar
3 725
Senast: Sorelli
·
Hundhälsa Min nya kompis Ila har varit halt sedan en hundattack förra helgen och ska enligt veterinären vila. Hon får inte springa, busa, hoppa...
Svar
6
· Visningar
2 598
Senast: fryckan
·
Hundträning Som rubriken lyder, hur tränar man sin hund att vara mer trygg i sig själv? Min hund spänner sig mycket vid hundmöten, reser ragg och...
Svar
0
· Visningar
822
Senast: Banni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• 1 april 2025
  • Träning och hälsa del 12
  • Sommartid

Hund, Katt, Andra Djur