Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Har en chihuahua hane på 3 år. Otroligt fin och har fått så mycket bra kritik! Varit på 2 utställningar en oficiell då han blev bästa...
Svar
13
· Visningar
1 601
Övr. Hund Ja, jag vet att argumenten kring att ta hem en gatuhund från Rumänien, är starka från bägge sidor, och det är inte detta jag undrar över...
2 3
Svar
40
· Visningar
6 929
Senast: knowledgeispower
·
Övr. Hund Har gått två tillfällen på grundkursen nu. Jag visste redan från början att jag kommit längre än momenten som en grundkurs är byggd på...
2
Svar
36
· Visningar
2 356
Senast: Jadzia
·
Hundhälsa Dottern tog sig an en omplacering för ett par månader sedan och den har riktigt långa klor. Långa pulpor också, vi har klippt så mycket...
2
Svar
30
· Visningar
6 428
Senast: TinyWiny
·
Övr. Hund Hej! Jag har en springer spaniel tik på 4 år som aldrig vill gå fint i koppel. Jag har prövat det mesta tex stanna och vänta in...
2
Svar
34
· Visningar
3 829
Senast: Milosari
·
Hundhälsa Ni som har erfarenheter av hundar som behövt tandvård av olika slag... Vad har ingått i försäkringen och vad har ni fått stå för själv...
Svar
5
· Visningar
26 556
Övr. Hund Nån som har nåt bra tips för att få hanhunden lite mer intresserad av träningen när det varit en löptik på plan eller om det är någon...
Svar
7
· Visningar
1 146
Senast: Jadzia
·
Övr. Hund Är det någon som använder eller har provat detta till sina hundar? Jag tänkte att jag skulle prova det faktiskt. Fästinghalsband vill...
2
Svar
20
· Visningar
2 878
Övr. Hund Hej, jag har hittat en hund i liverpool och damen har skickat bilder på dem och hon kan svenska! Jag har hört att vissa har blivit...
2
Svar
27
· Visningar
5 685
Senast: varg39
·
Hundavel & Ras Har sökt runt lite i forumet men hittar inte riktigt det jag söker. Så nu vill jag höra från er som har flatte. För och...
Svar
9
· Visningar
5 875
Senast: Rouise
·
Hundavel & Ras Jag skriver nu inne på ett annat forum om schäfern som sällskapshund och jag är så gott som den enda som påstår att schäfern är en...
2
Svar
37
· Visningar
5 764
Senast: Disen
·
Övr. Hund Ja ungefär så är läget här hemma nu. Jag har en ganska nyinskaffad valp på 5 månader som är en aktiv korsning med mkt driv. När jag är...
Svar
6
· Visningar
1 173
Senast: Shark
·
Övr. Hund Hur ofta och vad ska hunden vara vacc. mot? Jag har ju grundvacc. och gett ett års sprutan men har nu tappat bort intyget i flytt...
Svar
2
· Visningar
661
Senast: Shark
·
Övr. Hund Ni minns säkert min ensamhetsträningskamp med ceasar. Det löste sig ju efter många månaders slit och han var ensam hemma utan problem...
Svar
13
· Visningar
2 752
Senast: escodobe
·
Övr. Hund Håller på och fasar över till BARF. Men vilken mängd ska man ge? Har ju två Bassets varav den ena behöver gå upp lite och är generellt...
Svar
12
· Visningar
2 082
K
Hundavel & Ras nu vill jag ha allas svar. dom som vet alltså! och svaren ska vara ärliga till 100%... - hur är jack russell terrier. ni som har kan...
2
Svar
27
· Visningar
5 022
Senast: katja40
·
Hundhälsa Igår var jag ute med Ila på en cykeltur. Cyklade åt ett annat håll än jag brukar, omväxling är ju inte så dumt. På vägen hem passerar...
2
Svar
30
· Visningar
3 180
Senast: MiniLi
·
M
Hundavel & Ras HejHopp!:laugh: Jag har inom en snar framtid tänkt mig att bli hundägare! Jag har haft hund tidigare eftersom jag provat på ett antal...
Svar
12
· Visningar
2 595
Senast: Zartok
·
Övr. Hund Det har nu blivit dags för mig att försöka hitta en bra dagmatte till min fjant och jag har ingen aning om vart jag ska leta, haha. Har...
Svar
12
· Visningar
2 407
Övr. Hund Hejsan alla kloka bukefalister! Köpte en klicker idag, jag har en elva månaders amstaff hund. MEN han är livrädd för den, även om...
2
Svar
26
· Visningar
2 752

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka