Dålig matte? :( (Långt!)

Sv: Dålig matte? :( (Långt!)

Ingen aning, träningen jag går på är för privat tränare, ingen medlemsavgift och de 20:- går till hyran av ridhuset

Vad skönt att det går bättre :) Då är det säkert inget fel på honom.

Och fästingssjukdom kan vara från förra året. Det kan ge diffusa symptom som ibland är svåra att upptäcka.

Då ska jag vara mer uppmärksam då.

Ang BHK så har jag tittat lite där. Ska kolla om de har några aktiviteter under sommaren. Men det kostar ju bensin att ta oss dit (går inte bussar dit vad jag vet).

Just nu är det omöjligt iallafall på grund av att min mobil gått och dött, min bil måste besiktas och jag måste spara så mycket jag kan så både jag och hund har mat i sommar... Plus tak över huvudet.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 561
Senast: fixi
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 109
Senast: Snurrfian
·
Övr. Hund Jag har läst mycket här och tycker att det verkar finnas många kloka människor här. Hoppas nu på att kunna få stöd och råd i hur jag ska...
Svar
18
· Visningar
5 056
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Hej allihopa! Jag är helt ny här och blev tipsad om detta forum då jag använder positiva metoder när jag tränar min tjej. Jag pluggar...
2
Svar
32
· Visningar
12 931
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Höstföräldrar 2023
  • Kalla hamburgare
  • Västeråsträffstråden