Cykelkorg till hunden

Glimfeather

Trådstartare
Jag ska beställa en cykelkorg till min hund. Han väger ca 6 kg. Jag vill ha en som är gjord för att ha hund i och jag vill ha honom framför mig och inte på pakethållaren. Vad rekommenderar ni? :)

Sv: Cykelkorg till hunden

Finns det speciella hundkorgar, det visst inte jag.

Ruben åker i en vsnlig, den är som gjord för honom :) Han väger oxå 6kg o korgen kommer från Monark.

100505001.jpg

Snyggt! Jag har en vanlig korg och Turbo har åkt i den, men den är lite för grund och han är lite osäker så jag är rädd att han ska försöka hoppa ur och att vi ska ramla. Din ser mycket bättre ut :) Men nu har jag beställt en som är för hundar upp till 8 kg, så den borde ju vara rejält mycket större och så finns det ett fast koppel i den så han sitter säkert. Ska bli roligt att testa :)

Okej.
Du får lägga upp bild sen :)
Ruben älskar att åka cykel, han springer fram o ställer sig på bakbenen med framtassarna på ramen. Sitter o spanar o bara njuter, det bästa är att cykla förbi andra hundar. Då ser han lagom överlägsen ut, ni måste gå, jag får åka cykel minsann ;)

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag måste bara få skriva av mig. Vid ett flertalet tillfällen när jag är ute och går med mina två Cane corsos så möter vi... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
5 531
Senast: Nota
·
Övr. Hund I mitt område finns några hundägare med reaktiva hundar. Ibland händer det att dessa hamnar bakom mig och min hund på promenaden om de... 2 3 4
Svar
77
· Visningar
3 989
Senast: sidensvans
·
Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 113
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Som rubriken lyder antyder vill jag prata bäddar. Senast jag hade hund (10 år sen drygt) hade jag ingen bädd till honom, förmodligen för... 2 3
Svar
53
· Visningar
1 951
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka