Ja, här har jag åsikter på ett öppet diskussionsforum men det är ju inget jag går runt och luftar ute på hundpromenaderna. Så länge andra låter mig vara ifred så gör jag det samma.Fast du lägger dig i andras hunduppfostran i typ fem inlägg här?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, här har jag åsikter på ett öppet diskussionsforum men det är ju inget jag går runt och luftar ute på hundpromenaderna. Så länge andra låter mig vara ifred så gör jag det samma.Fast du lägger dig i andras hunduppfostran i typ fem inlägg här?
Men det måste vara ytterst få som gör det irlJa, här har jag åsikter på ett öppet diskussionsforum men det är ju inget jag går runt och luftar ute på hundpromenaderna. Så länge andra låter mig vara ifred så gör jag det samma.
Men om någon står och skrapar med benet i gruset otåligt och inte ämnar gå förbi med sin hund medan min står upptagen med att lukta runt i dikeskanten så hade jag undrat hur det står till egentligen. Samma om någon okänd hade krävt någonting av mig så som att jag skulle gå undan eller vad som helst så hade jag talat om ett och annat. Om någon ber mig snällt och respektfullt så hade jag dock varit behjälplig.Men det måste vara ytterst få som gör det irl
Är främst på nätet folk gör det.
Ja det är svenskar i ett nötskalMen om någon står och skrapar med benet i gruset otåligt och inte ämnar gå förbi med sin hund medan min står upptagen med att lukta runt i dikeskanten så hade jag undrat hur det står till egentligen. Samma om någon okänd hade krävt någonting av mig så som att jag skulle gå undan eller vad som helst så hade jag talat om ett och annat. Om någon ber mig snällt och respektfullt så hade jag dock varit behjälplig.
Ja, det kanske. Det är väl den anständiga vägen att gå eller hur skulle du själv bete dig? Eller hur beter sig människor från övriga världen i liknande situation menar du?Ja det är svenskar i ett nötskal![]()
Ja världen är ju rätt stor så beror ju på vilka länder du syftar på men alla har ju lite olika typ av social koder men få länder har så mycket problem med hundmöten som vi är min gissning.Ja, det kanske. Det är väl den anständiga vägen att gå eller hur skulle du själv bete dig? Eller hur beter sig människor från övriga världen i liknande situation menar du?