Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Jag har anmält mig och min 8-månaders till en inofifciell utställning den 6:e maj. Men nu börjar jag tveka om jag vågar :p Jag har...
Svar
4
· Visningar
842
Senast: MiniLi
·
Övr. Hund Jag har funderingar på att skaffa mig en liten hund. Men jag är kroniskt sjuk och vissa dagar kommer jag inte upp ur sängen, dom dagarna... 2
Svar
39
· Visningar
3 271
Senast: Jenka
·
Hundhälsa Finns det någon här på buke med erfarenhet av vaskulit? Vad för behandling har hunden fått? Har det blivit bättre?
Svar
7
· Visningar
9 184
Hundhälsa För en vecka sedan märkte jag att Glenn var slö och han var inte alls intresserad av att äta, utan bara dricka vatten. Hans slemhinnor...
Svar
11
· Visningar
31 256
Senast: Kilauea
·
Hundhälsa Min gammelfarbror fick nått slags krampanfall nu på kvällen,jag trodde han låg och kliade sig i örat och vred på huvudet för att det var...
Svar
16
· Visningar
8 219
Senast: Fibusen
·
Övr. Hund Spelar det någon roll vems namn som står på anmälan till MH, skrev nämligen min sambos namn (eftersom han står som ägare till hunden på...
Svar
13
· Visningar
1 057
Senast: Flixon
·
Hundhälsa Stämmer detta? "VIKTIGT FÖR HUNDÄGARE!!! Läs och sprid!!! Hundgodis tillverkat i Kina har dödat el skadat över 200 hundar i USA...
Svar
8
· Visningar
2 109
Senast: em-pirre
·
Hundträning Hej! Ska väl göra en lång historia ganska kort. Endel kanske vill ha hans historia för att förstå hunden. Tog hem en gnutta jobbig...
Svar
6
· Visningar
6 975
Senast: dpmatte
·
Hundhälsa Usch känns inge roligt det här!! Vill ha hjälp med lite tips, råd och förslag på vad som kan vara galet med ögonen. Hunden har...
Svar
7
· Visningar
4 566
Senast: Nominous
·
Hundhälsa :p Ok, min snart treåriga (sedan länge)kastrerade hane skrämde typ ihjäl mig nyss... Jag sitter i soffan och han ligger här bredvid...
Svar
5
· Visningar
5 887
Övr. Hund Har en chihuahua hane på 3 år. Otroligt fin och har fått så mycket bra kritik! Varit på 2 utställningar en oficiell då han blev bästa...
Svar
13
· Visningar
1 606
Övr. Hund Ja, jag vet att argumenten kring att ta hem en gatuhund från Rumänien, är starka från bägge sidor, och det är inte detta jag undrar över... 2 3
Svar
40
· Visningar
6 951
Senast: knowledgeispower
·
Övr. Hund Har gått två tillfällen på grundkursen nu. Jag visste redan från början att jag kommit längre än momenten som en grundkurs är byggd på... 2
Svar
36
· Visningar
2 365
Senast: Jadzia
·
Hundhälsa Dottern tog sig an en omplacering för ett par månader sedan och den har riktigt långa klor. Långa pulpor också, vi har klippt så mycket... 2
Svar
30
· Visningar
6 449
Senast: TinyWiny
·
Övr. Hund Hej! Jag har en springer spaniel tik på 4 år som aldrig vill gå fint i koppel. Jag har prövat det mesta tex stanna och vänta in... 2
Svar
34
· Visningar
3 843
Senast: Milosari
·
Hundhälsa Ni som har erfarenheter av hundar som behövt tandvård av olika slag... Vad har ingått i försäkringen och vad har ni fått stå för själv...
Svar
5
· Visningar
26 571
Övr. Hund Nån som har nåt bra tips för att få hanhunden lite mer intresserad av träningen när det varit en löptik på plan eller om det är någon...
Svar
7
· Visningar
1 156
Senast: Jadzia
·
Övr. Hund Är det någon som använder eller har provat detta till sina hundar? Jag tänkte att jag skulle prova det faktiskt. Fästinghalsband vill... 2
Svar
20
· Visningar
2 888
Övr. Hund Hej, jag har hittat en hund i liverpool och damen har skickat bilder på dem och hon kan svenska! Jag har hört att vissa har blivit... 2
Svar
27
· Visningar
5 695
Senast: varg39
·
Hundavel & Ras Har sökt runt lite i forumet men hittar inte riktigt det jag söker. Så nu vill jag höra från er som har flatte. För och...
Svar
9
· Visningar
5 897
Senast: Rouise
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka