Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

S
Hundhälsa Hej!! Jo det är så att jag kan behöva lite stöd och råd. Min familj har haft en småhund förut men han dog för rätt många år sen. Nu ska...
Svar
6
· Visningar
1 030
Senast: Lenis
·
F
Övr. Hund Ska köpa en liten klippmaskin för finklippning av häst och rakning av min långhåriga katts mage. Då den inte kommer att användas...
Svar
0
· Visningar
806
Senast: fnillson
·
Hundhälsa Jag har varit på Gotland några dagar och valpen har frossat rävbajs. Bör jag avmaska? Jägare håller just nu på att samla in avföring...
Svar
7
· Visningar
5 965
Hundhälsa Min tik som snart fyller tre år har mått bra på de foder vi haft tills nu. Hon har haft doggy och mått väldigt bra på det men nu märker... 2 3 4
Svar
73
· Visningar
5 778
Senast: Mena3
·
Övr. Hund Nu ska vi bli medlem i rottweilerklubben och sbk. Men hur blir man medlem i skk? Vill gärna gå på Gotlands hundutställning i Augusti...
Svar
5
· Visningar
894
Senast: imac
·
T
Hundavel & Ras Jag skulle vilja ha tips på en bra Rottweiler kennel. Har en 7 årig tik och vi skulle vilja köpa en valp nu. Detta för att hon ska ha...
Svar
1
· Visningar
1 750
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Nu börjar de äckliga små djuren visa sig igen, min egen vovve har inte haft någon fästing än, men har hört fler som börjat plocka på... 2
Svar
39
· Visningar
3 942
Senast: Disen
·
Hundavel & Ras Hur många hundar får man som kennel ha i en lägenhet? Eller finns det inga bestämmelser för max antal?
Svar
0
· Visningar
723
Senast: sammi
·
Hundavel & Ras jag vill så gärna ha en liten cavalier. tycker dom är gudomligt söta och rasen skulle passa min livsstil och livsituation. jag är... 2
Svar
20
· Visningar
6 469
Senast: liteneliten
·
Övr. Hund Sedan jag var liten har jag fått inpräntat i huvudet att när man blir biten av ett djur (läs hund här), så ska man in till sjukhuset i... 2
Svar
21
· Visningar
9 738
·
Övr. Hund Där jag bor finns det 3 hundägare som älskar att träffas ute på gården och dricka kaffe medan deras hundar (modell medelstor - stor)... 2
Svar
35
· Visningar
4 370
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund Fick två påsar grytbitar av svärmor i morse som jag tinat upp och skulle göra gryta på - bara det att det var lever och jag får inte äta...
Svar
9
· Visningar
1 706
Senast: Comfort
·
Övr. Hund Behöver hjälp att hitta ett hundfoder med fisk Idag äterhunden high energy extra En kräsen schäfersom behöver upp i vikt . Denna...
Svar
7
· Visningar
935
Senast: dpmatte
·
Hundhälsa Jag har en 9 år gammal dvärgpinscher som jag har kämpat med i flera år att hitta ett foder han tål. För ca 1½ år sen började han med...
Svar
3
· Visningar
1 160
Senast: dpmatte
·
Övr. Hund På Stora Stockholm Älvsjö 2011 köpte jag en smidesskylt/gårdskylt i en monter där 2 killar från ungern stog. Skylten är svart...
Svar
0
· Visningar
1 276
Senast: Kira
·
M
Övr. Hund Hejsan! Hem till mig i sommar kommer en liten labbtikvalp! Henne ska jag vara fodervärd för i ca ett år för att hon senare ska...
Svar
14
· Visningar
2 082
Senast: Mena3
·
Hundavel & Ras Jag och min pojkvän drömmer om att skaffa hund och i samma veva som vi börjat prata mer om det så märker jag ju att vi vill helt olika... 4 5 6
Svar
119
· Visningar
13 707
Senast: cirkus
·
Hundhälsa Jag har en liten DSG tik på 1,5 år hon har i vanliga fall ett humör som heter duga och bestämda åsikter om vissa saker. Hon har löpt en...
Svar
7
· Visningar
1 122
Senast: Aningsfull
·
Hundhälsa Kontrollfråga: råa lammben är OK va? Visst är det bara tillagade FFF-ben man ska undvika? Edit: LamM-ben ska det vara i rubriken, inget...
Svar
14
· Visningar
1 892
·
Hundhälsa Nu behöver vi lite tips och ideer:) Våran hund är väldigt dålig musklad och klen. Det är en Rottweiler på 9 månader. Hur skulle ni... 2
Svar
25
· Visningar
6 897
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Utemöbler
  • Vad gör vi? Del CCXI
  • Utflyttningspresent

Hund, Katt, Andra Djur