Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Hej på er, behöver hjälp. Är det någon som vet vad som gäller när hundar står och skäller, ylar och gnyr i rastgård när de är själva...
2
Svar
24
· Visningar
15 550
Senast: astronaut
·
Övr. Hund Har ni några såna att dela med en av? Här är mina bidrag från idag! Peggy; Benjamin; Monster; Hillevi...
4 5 6
Svar
114
· Visningar
9 695
Senast: Grålly
·
Övr. Hund http://www.youtube.com/watch?v=S6jIJz93J28&feature=relmfu En brittisk enligt mig bra dokumentär om ungdomars nya vapen - hundar...
Svar
1
· Visningar
784
Hundavel & Ras Hur krävande är dessa aktivitetsmässigt, någon som har koll?
Svar
1
· Visningar
913
Senast: kamomillo
·
Övr. Hund Här är vår lilla guldklimp som snart får komma hem till oss. Vi längtar så mycket! :)
Svar
0
· Visningar
146
Hundhälsa Jag har varit och röntgat höfterna på min storpudel idag. Vi var där klockan 13 och hon fick lugnande, röntgades och fick sedan en...
Svar
5
· Visningar
1 047
Senast: Daff
·
M
Övr. Hund Min vän och jag hade en hetsig diskussion idag. Hennes hund har nämligen bitit ihjäl två katter (familjekatter) och hon verkar inte...
11 12 13
Svar
244
· Visningar
26 937
Hundavel & Ras Efter att ha följt den andra pristråden i tysthet inser jag att jag varit vilseledd som trott att alla renrasiga SKK-reggade hundar...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
14 977
Senast: Natilia
·
Övr. Hund Av ett o annat skäl står jag just nu inför sammanslagning av två mycket etablerade "hundfamiljer". Den ena bestående av mig och mina...
Svar
4
· Visningar
1 246
Senast: martha
·
Övr. Hund Alla hundägare har väl hört att hundar inte kan se på tv. Men hur är era hundar, ser de på tv? Min mammas hundar har alla sett på...
Svar
19
· Visningar
2 424
Senast: lady_mike
·
Övr. Hund Hade tidigare problem med att få min hund att lyssna på mina kommandon, "kom" osv när vi var med andra hundar. Nu för tiden lyssnar han...
2
Svar
27
· Visningar
6 837
Övr. Hund Jag funderar på att byta bil och har fastnat för en Audi A3 Sportback. Jag har en mindre blandras i storlek med en cavalier (liiite...
Svar
11
· Visningar
7 486
Hundavel & Ras Jag har fått chansen att anmäla min unghund till MH nu i april. Jag har ju tidigare gjort ett mindre mentaltest hos en som tidigare...
Svar
8
· Visningar
1 283
K
Hundhälsa hej! någon som har en aning om hur mycket mat våran hund skall ha?? han väger 40 kg och är 70 i manken. han är en blandras av rottis...
Svar
3
· Visningar
1 011
Senast: vallhund
·
Hundavel & Ras Man har ju sett bilder på bulldoggar där nostryffeln knappt syns i profil men hur är det åt andra hållet? Alltså på en existerande...
Svar
16
· Visningar
1 845
Senast: kusinvitamin
·
Hundhälsa Min hund får Royal Canins Satiety,håller sin vikt bra på det och veterinären säger att man kan ha dem på det "hela tiden".Nu har jag ju...
Svar
2
· Visningar
654
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund När får era hundar bada? Så fort isen gått upp eller väntar ni tills det blir lite varmre och hur varmt ska det vara i så fall. Min ena...
Svar
17
· Visningar
7 650
Senast: Lazy Lady
·
Övr. Hund Blir tokig på detta. Vad gör ni? Jag vet inte hur många gånger jag måste bära hunden från dörren till badkaret och skölja av mage och...
Svar
16
· Visningar
1 443
Övr. Hund Finns det mer på marknaden förutom Mim och G-line? Även liggande ribbor går bra, men inte nät/rutor.
Svar
0
· Visningar
600
Senast: lady_vip
·
Hundhälsa Hittade vid dagens borstning konstiga bulor på min hunds öron. Efter att ha känt lite så kom jag fram till att de måste vara luft...
Svar
6
· Visningar
2 285
Senast: igbest
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka