Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Var på Granngården idag för att köpa lite hästprylar. Går förbi ett bord där man gjort ett "lösgodisställ" för tuggisar. Allt från...
Svar
15
· Visningar
3 284
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Min hund (Beauceron, 5 år) har nu haft världens diarré i tre dagar. Det sprutar ur honom, som brunt vatten! Jag TROR han fått det av...
Svar
10
· Visningar
6 513
Senast: Tretjak
·
Övr. Hund Någon som intreserad av att träna med mej och mina hundar någon gång/vecka Vi finnas strax utanför Ystad. Tränar basic-lydnad...
Svar
1
· Visningar
903
Senast: Hellas
·
Övr. Hund Sist jag hade valp så gick jag faktiskt upp x antal kg, eftersom jag inte längre kunde fara ut på mina vanliga joggingturer, och inte...
Svar
7
· Visningar
1 161
Senast: Zartok
·
Övr. Hund "Debatt på Kvällsöppet på måndag kväll 23.00, TV 4. Debatt om hundträning där Anders Hallgren & Natasja Ravenklint möter Fredrik...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
6 663
Senast: daniel78
·
Hundavel & Ras Kommer eventuellt utstå samma "problem" i framtiden om lillvalpen blir kvar. Men då har jag fått stränga order om att inte fya honom om...
Svar
9
· Visningar
1 826
Senast: Laa
·
Övr. Hund Våran unga tik är i sitt första löp (precis kommit in i höglöpet) och det är outhärdligt. Hanhunden är jobbig och gnyr, skäller...
Svar
12
· Visningar
20 844
Senast: Saybia
·
Hundhälsa Ja då har jag plockat årets första (eller de var två) fästingar:mad:Hata hata,!!Vet ni om det kommit ut något nya produkter mot...
2
Svar
25
· Visningar
1 893
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Jag pussade på en dvärgschnauzer häromdagen. På promenaden fick jag syn på ett par baktassar som borde höra till en ds. Mycket riktigt...
Svar
0
· Visningar
828
Senast: Rie
·
Övr. Hund Min fine, fine gråing!
Svar
0
· Visningar
156
Övr. Hund Världens finaste Robban! <3
Svar
0
· Visningar
133
Övr. Hund Hur har era hundar reagerat på hundljud på tvn? och de som reagerat, hur har ni tränat bort det? Får snar ett bryt på min lilla...
Svar
4
· Visningar
1 258
Hundhälsa Så håll tummarna för att det går bra! http://www.bukefalos.com/f/showthread.php?t=1133564 Han verkar lugn och söker min kontakt och...
Svar
10
· Visningar
1 744
Senast: Meanwhile
·
Hundavel & Ras Jag och min sambo har längre pratat om att vi ska skaffa hund "någon gång". Jag tycker inte att vi ska skaffa en just nu eftersom jag...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
11 222
·
Övr. Hund Behöver höra om jag och mina vänners åsikt är samma som de flesta andras eller om ägaren till hunden + en annan kunnig hundägare +...
2
Svar
21
· Visningar
3 152
·
Hundavel & Ras Vad har ni för hundar? Varför valde ni denna rasen? Tränar ni till något speciellt? Jag har en chihuahua Min mammas hund som...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 015
Övr. Hund Nu utvidgar vi det hela :) Disen kan fixa så vi får hyra en uppvärmd inomhushall i Sölvesborg -jättefin, så där är tanken att vi ska...
8 9 10
Svar
199
· Visningar
11 072
Senast: Disen
·
Hundhälsa Har en 11 årig terrier tik som alltid varit matglad som nu dom senaste 2-3 veckorna ätit väldigt sporadiskt. Hon är pigg och glad...
Svar
9
· Visningar
1 361
Senast: elefanten
·
Övr. Hund Har gått från förvånad till irriterad till smått vansinnig på klubben jag tävlade på senast. De har rapporterat in resultaten för...
Svar
4
· Visningar
1 290
Senast: Dentaku
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka