Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Min hund har kissat på sig två gånger nu. Första gången var för nästan en månad. Den gången avfärdade jag det hela som mysko. Då hon...
Svar
7
· Visningar
1 650
Senast: dpmatte
·
N
Hundhälsa https://www.facebook.com/photo.php?fbid=279080492169258&set=a.279080488835925.65601.279080242169283&type=3&theater Brisco...
Svar
6
· Visningar
1 314
Senast: Nanook
·
Hundhälsa Har sökt runt men inte hittat några bra svar så provar att posta en ny tråd och hoppas på bra förslag :) Lite bakgrund: Min...
Svar
6
· Visningar
1 094
Senast: Lona
·
Övr. Hund Vem ska till Malmö nu i helgen som kommer? Jag ska ställa två Lancashire Heeler på söndagen. :)
2
Svar
25
· Visningar
1 999
Senast: Narcissa
·
E
Hundhälsa Jag har en tikvalp som nu haft urinvägsinfektion två gånger. Sån tur var hade apoteket inte den dosen vi skulle ha första gången utan...
Svar
3
· Visningar
5 468
Övr. Hund Jag ska iväg och röntga baktassen (två tår) på min nio månader gamla wachtel (inget brutet, troligtvis någon sena/led som fått sig en...
Svar
4
· Visningar
1 045
M
Hundavel & Ras Hej! Har en liten fundering över weimaraner:) Jag undrar hur dem är temprament mässigt och hur dem är med andra jakt hundar som t ex...
2
Svar
21
· Visningar
4 764
Senast: Spen
·
Övr. Hund Tack alla trevliga människor och hundar för en supertrevlig dag med spår, god mat, lydnadsträning och som avslutning minitävling...
Svar
8
· Visningar
1 012
Senast: Disen
·
Hundhälsa hur tycker ni hundar ska bete sig för att vara helt trygga när de är ensamma hemma? Jag brukar lämna min hund under ett par - tre...
Svar
11
· Visningar
1 986
Senast: lady_vip
·
Övr. Hund hur är era hundar med närhet och mys? Berätta gärna ras. Har en dalmatiner tik på snart 11 månader som är mysigare än katterna här...
2
Svar
21
· Visningar
4 384
Senast: Cezzan
·
Övr. Hund Ja, ibland blir det inte ALLS som man tänkt sig.... ibland blir de nog till å med bättre!! :angel::love:
Svar
13
· Visningar
1 623
F
Övr. Hund Idag när jag var ute å gick med hunden så fick jag möte av en tjej med en unghund. Hon frågade om hennes vovve å min fick hälsa på...
Svar
2
· Visningar
1 494
Hundavel & Ras Jag har lite funderingar på ett framtida rasval och behöver lite input från er som har erfarenhet av Welsh Springer Spaniel. I...
Svar
3
· Visningar
1 898
Senast: Skrotten
·
Hundhälsa Igår em. va jag ute och kastade boll till hundarna, hade en sån i snöre/tyngre gummiboll. Hundarna sprang och hade skitkul. Diesel (9...
Svar
2
· Visningar
1 741
Senast: Sassy
·
Hundavel & Ras Vad finns det för fördelar/nackdelar med långhårig schäfer? När vet man om schäferns öron/ena öra inte kommer att stå upp? Har sett...
Svar
17
· Visningar
10 968
Senast: Gabbi
·
Hundhälsa Har bestämt mig för att kastrera man grandis hane, han är rätt vass och stressar upp sig för minsta lilla. Så nu undrar jag vad det kan...
Svar
13
· Visningar
17 048
Senast: MalinM
·
Övr. Hund Såhär stod det i rottweilerforum den 14 november 14:40: Nu är det extra viktigt att Ni håller koll på Era hundar, polisen varnar...
2
Svar
21
· Visningar
3 060
Senast: ch791022
·
Hundhälsa Min hund har artros i ett knä som inte går att operera (titthål gjort). Veterinärerna tycker olika - den som opererade sade att man nog...
2
Svar
22
· Visningar
17 683
Senast: Lotus
·
Övr. Hund Ännu en fråga från en novis inom utställning... :grin: Om jag ställer ut min hund på en tvådagarsutställning och jag ställer på...
Svar
6
· Visningar
1 097
Senast: dpmatte
·
F
Hundavel & Ras Finns det några sådana hundägare här? Isf, hur är era hundar? Vad använder ni dom till mer än på får? Har aldrig tidigare varit i...
2
Svar
35
· Visningar
8 382
Senast: Druvan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka