Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Har ni gjort förröntgen - varför? Eller har ni röntgat men inte registrerat resultatet någon gång? Varför då?
Svar
12
· Visningar
2 063
Senast: Jeps
·
Hundhälsa Nån gång i framtiden, inte som första hund men kanske som andra hund funderar jag på att köpa en rescue. Men vågar man det? Hur stor...
Svar
5
· Visningar
1 232
Senast: Flixon
·
Övr. Hund Jag vill gärna se bilder på era hundgårdar! Hur de är byggda, underlag osv. Vi ska bygga hundgård på nya gården, passande för 2 stora...
Svar
6
· Visningar
2 725
Senast: Åsa A
·
Övr. Hund Ja som rubriken lyder, vad betyder Ck på utställning och vem blir tilldelad det?
Svar
6
· Visningar
2 294
Senast: Smulis
·
Övr. Hund Någon som har något bra tips på ett gott och smakrikt foder? Min lilla kille är extremt kräsen och känns som att jag provat de flesta...
Svar
10
· Visningar
1 243
Senast: Raven_
·
Övr. Hund Antar att det kanske kan vara svårt att få ett exakt svar, men kanske ett hum i alla fall! :) har hittills haft vovven på "fri...
Svar
1
· Visningar
684
Övr. Hund Min lilla är nu stor! Hon började löpa nyss och klantiga jag har inget tikskydd :eek: affärerna är stängda! Är rädd om möbler, mattor...
2
Svar
20
· Visningar
2 430
Senast: Cocos
·
Övr. Hund Jag skulle behöva bolla lite tankar. Fick barn för 14 v sedan och lillhunden här hemma reagerar inte som jag trodde. Han har alltid...
Svar
4
· Visningar
1 253
Senast: simba_112
·
Övr. Hund Planerar en liten semestertripp till den gröna ön - Irland - och funderar så klart på vilka "hundiga" aktiviteter man kan hitta på där...
Svar
1
· Visningar
766
Senast: dpmatte
·
Övr. Hund Som kan berätta lite hur det gick. Om du ska tävla vad är dina mål? Vad har du haft svårast för, och lättast för i själva söket och i...
Svar
1
· Visningar
673
Senast: Ciilia
·
Övr. Hund Jag har nyligen skaffat en flatkille och är lite nyfiken på vilka här som också har flats? Berätta lite om vovven och vad ni gör med...
Svar
8
· Visningar
3 663
Senast: malllle
·
Övr. Hund döttrarna och jag tittade i går på "mannen som talar med hundar" inget programm jag följer slaviskt men intresant att titta på. i går...
Svar
17
· Visningar
1 638
Senast: hastflicka
·
Övr. Hund Ja - hur har ni det med möjligheten att kursa med hunden? Härikring ligger alla kurser på kvällstid (väldigt förståeligt iofs), kring...
2
Svar
23
· Visningar
2 234
Senast: Lejonelle
·
Övr. Hund Jag har för mig att det ska finnas en bok som handlar om hur man klickar in utställningsposition och annat nyttigt för utställning...
Svar
6
· Visningar
951
Senast: MiniLi
·
Hundhälsa Ja precis som rubriken lyder så har vår hund börjat halta av och till. hon är snart ett år och en damlatin. Börjande först efter sina...
Svar
11
· Visningar
1 258
Hundhälsa Jag tycker att min hund (en snart två år gammal lancashire heeler) har uppfört sig underligt ett tag nu. Hon är hur pigg och glad som...
Svar
10
· Visningar
9 633
Senast: Narcissa
·
C
Hundavel & Ras Jag har en Chihuahua tik på 2 år. Fick lämna bort henne under en vecka vid höglöpet pga att min hanhund hemma fick det jätte jobbigt. Nu...
2
Svar
20
· Visningar
2 220
Senast: Zqathan
·
Hundavel & Ras Nu finns mentalindex för långhårig collie som fungerar lite som BLUP, väldigt intressant att titta på! Det är Svenska collieklubben i...
Svar
8
· Visningar
1 147
Senast: Pigan
·
Övr. Hund Hej! Skriver å en kompis vägnar här nu .. gör en lång historia kort då jag inte orkar skriva så mkt ^^ Men renrasig hund, uppf...
Svar
2
· Visningar
867
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Tänkte det kunde va kul med en tråd om alla tricks vi lär våra hundar. Vi kan ge råd,tips och beröm:D Finns det redan en tråd? Länka...
Svar
1
· Visningar
690

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka